Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
OMEGA-trocha historie |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | na začátku září roku 1986 se k prodejcum OPEL dostal nový model Omega A ve verzi s katylyzátorem i bez.Na výběr byly motory 1.8/85kw, 1.8/60kw , 2.0i 90kw , 2.0i 85kw a vznětové 2.3D/54kw a 2.3TD 74kw.Auto s prodávalo ve verzi sedan i kombi. Po krátké provozní době se dostavily nedostatky,to jest nízká protikorozní úprava,poddimenzovaný podvozek,trhající se rozvodový řemen.Spolehnutí nebylo ani na motory TD dodávané firmou BMW,u těch praskaly hlyvy válců.Neméně časté byly poruchy kompresoru klimatizace a zvětšující se vůle v řízení a vůle čepů v přední nápravě. 02/1987 se v nabídce objevuje motor 3.0i/130kw. 08/1988 přichází motor 2.4i/85kw a 3.0i kat /130kw. 10/1989 je to motor 3.0i 24V se 150kw 10/1990 mírnej facelift a šestiválec 2.6i se 110kw 12/1990 seobjevuje rarita v podobě Omega lotus s biturbo motorem 3.6 o výkonu 277kw,cena 120 000marek byla dvojnásobkem ceny modelu 3.0i 24v. od roku 1994 měsíce březen přichází nová řada Omega B ve verzi sedan i kombi.Motory: 2.0i/85kw, 2.0i 16v/100kw ,2.5i V6/125kw , 3.0 V6/155kw a 2.5TD/96kw. Zcela přepracovaná Omega druhé generace s moderní technikou měla být konkurencí Mercedesu třídy E za poloviční cenu.jenže vznikla v době extrémní honby OPELu za nižšími výrobními náklady a tak hlavně u vozů z prvních třech let výroby jsou méně kvalitní laky,špatná protikorozní úprava a nevalné zpracování.Opět se dostavily problémy s nětěsnostmi oleje,klimatizace a dimenzovánim náprav.Výfuková soustava vykazuje jen podprůměrnou životnost. 09/1994 ,elektronický imobiliser,zvýšená přední kapota,účinnější klima a vychytání el.šíbru.. 09/1995 čidlo slunečního záření,autom.klima,lepší odhlučnění.. 05/1997 vrcholná výbava MV6 s navi systémem Carin II 09/1997 boční airbagy v sedanu,nová středová konzola,xenonová světla 12/1997první vznětový 2.0DTI/74kw 09/1999facelift karoserie,jiná palubka,motor 2.2i 16V/106kw,záruka na rez je 10let 06/2000nově 2.6 V6/132kw a 2.2.DTi/88kw 11/2000u modelů s motory V6 v základu chlazené přední i zadní kotouče.Výkon 3.2 V6 vzrostl na 160kw 06/2001 nový 2.5.DTi/110kw ,ale opět nakupován u BMW 09/2003 ukončení výroby bez přímého nástupce.. [ Upraveno Saturday 21 March 2009 - 22:14:54 ] Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Pěkný článek _; Jen mi tam nesedí několik údajů. Motor 2.2 16V byl od 10/2000, do té doby byl 2.0 16V. Současně se změnil 2.5V6 na 2.6V6, 3.0V6 na 3.2V6 a 2.5TD na 2.5DTi. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | oprava 2,4i jsem mel a mela 92kW a retez ale jinak diky. JInak i toto se da cist Odkaz | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | A ta 1,8 karbec měla 65kw a ne 60. Tu jsme zase měly my. Bylo to fajn auto. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
legionar |
| ||
Legionar kouká Uživatel #1 Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25Příspěvků: 1263 | každý dodá své informace a bude článek jako fík _; Opel Vectra GTS 2.8 Turbo | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Legend napsal ... Pěkný článek _; Jen mi tam nesedí několik údajů. Motor 2.2 16V byl od 10/2000, do té doby byl 2.0 16V. Současně se změnil 2.5V6 na 2.6V6, 3.0V6 na 3.2V6 a 2.5TD na 2.5DTi. jak jsem nakoupil,tak dávám..,to že nastoupil 2.6 a skončil 2.5 je nám jasné,jen jsem nepsal co skončilo,ale začalo.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | vrgadaa napsal ... oprava 2,4i jsem mel a mela 92kW a retez ale jinak diky. JInak i toto se da cist Odkaz v tom případě jsi měl verzi bez katylyzátoru,to mě uteklo Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
mirek |
| ||
Uživatel #1410 Registrován: Wednesday 30 January 2008 - 13:04:29Příspěvků: 44 | [quote] Pěkný článek _; Jen mi tam nesedí několik údajů. Motor 2.2 16V byl od 10/2000....... Musím oponovat, údaj v úvodu je pravdivý. Měl jsem tu čest vlastnit 2,2 16V s rokem výroby 1999. Ale jinak z mého pohledu motor nic moc. Každopádně pěkně provedená historie Omeg. Omega A 2,4i - odejitá Omega B 2,5 V6 - odejitá Omega C 2,2 16V - odejitá Omega C 2,5 V6 Omega C 2,6 V6 Caravan Vectra B 1,6 16V | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | qpc napsal ... Freezi,toto vlákno se má týkat historie OMEGY a věcí okolo,je škoda,že se tady jen plká jako na ,,chatu,, Nechceš to smáznout? Zbytečně to zabírá místo.. Promazáno na přání zakladatele vlákna [ Upraveno Sunday 04 January 2009 - 10:24:12 ] Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 2qpc: nejlepe odpovidat s rocnim zpozdenim, ... 2,4i opravdu mela 92kW pri 4800ot/min a maximalni kroutak 195Nm uz pri 2400ot/min s katalyzatorem, to nemam vycteny, to auto jsem vlastnil a kupodivu stale jezdi. Bez katalyzatoru se tato motorizace vubec nedelala. Dovezeno ze Svycarska, rok vyroby 1989, plna vybava krome klimatizace a kuze. Tj. vyhrivany sedacky, naklapeci volant, sibr, palubni pocitac, vsechna okynka i zrcatka v elektrice, dofukovaci zadni tlumice (samosvor jsem nemel, ale kolega v teto motorizaci jo). A to prosim v dobe, kdy jsme vyrabeli favorita ... rad na to auto vzpominam a je mi lito, ze jsem hod dal tenkrat pryc... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |