Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zahrati motoru, termostat , výměna , funkce , hodnoty ..... |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 17 [18] 19 20 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
luděk |
| ||
Host | Irco 555 napsal ... prtka napsal ... nemusíš nic měnit než ten term...ale za práci budeš platit ,jako by ti měnil rozvody...teda téměř To jo, ale svěřím to známýmu co mi dělal rozvody v prosinci a bude to levnější než v Oplu. prosím Tě, mám stejný motor, stejné příznaky - pomohla pouhá výměna termostatu aby jsi se nedostával v létě při zátěži motoru až ke 100°C??? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Luděk: krok 1 - výměna termostatu krok 2 - výplach chladícího systému převařenou teplou vodou, ve které je rozpuštěna kyselina vinná nebo kyselina citronová. Víčko na expanzní nádržce musí být povolené, motor nastartovaný. Sleduje se lakmusovým papírkem kyselost vody. Pokud klesá, je třeba dolévat koncentrát s kyselinou. Pokud se kyselost zastaví a nemění se během dalších cca 30 ti min., tak vypustit, vypláchnout čistou vodou a dát tam směs destilky s antifreezem. Pokud i pak se auto bude jakoby přehřívat, pak to není chladícím systémem - za předpokladu, že ventilátor chladiče je funkční a spíná jak má. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Lukáš napsal ... Mám špatný termostat...nezavírá a co jsem tak hledal na netu tak nový bych mohl mít za 150 od značky Behr, máte někdo zkušenost s touhle značkou? dík VGT napsal ... Firmy Wahler, Vernet a Behr jsou (řekl bych), nejznámější výrobci termostatů pro automobily (vyrábějí zároveň i jiné sortimenty, aby mě někdo nechytal za slovo). Takže Behr = ber. stavik napsal ... Já jsem nedávno měnil termostat a povodni co tam opel dával jsou taky Behr. Souhlasím s VGT. Přesunuto ze souběžného vlákna termostat astra F Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Dan napsal ... Tečou mi obě těsněni termostatu - přiruba u hlavy a samotny termostat na motoru Astra G 1,4i /16V - netušíte jestli se dají tato těsneni sehnat samostatně ? abych nemusel kupovat cely termostat. Dik Pro upřesnění na elitu jsem ho našel hned , na kelly ne musel bys tam zavolat. Přesunuto ze souběžného vlákna těsnění termostatu [ Upraveno Sunday 21 October 2007 - 15:49:04 ] Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Petr Kroutil |
| ||
Host | Zdravim, menil jsem termostat, ktery podle vsech zde na foru popisovanych priznaku uz nebyl OK. Ted je tam Wahler (1540 Kc), ale ty priznaky jsou podobne. Porad se rucicka teplomeru pohybuje mezi cca 80 - 90 °C, pri jizde z dlouheho kopce na pětku klesa skoro k 80 °C. Jinak se ale i v -15 °C motor ohreje cca po 8 km (jizda vetsinou mimo mesto). | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | 1. Nepises co mas za auto (u starsich aut je to ze teplota dle budiku kolisa pomerne normalni). 2. Uz mockrat tu bylo receno ze udaj budiku je ciste informativni v podstate nehrahje roli, jestli ukazuje 60 nebo 90 stupnu. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No a co je na tom divnyho? 80 je IMHO docela OK v tomhle pocasi pri male zatezi... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Petr Kroutil |
| ||
Host | Mám Astru G, 1998, X14XE. To ukazovani nizsi teploty nez je ve skutecnosti diky stari cidla jsem tady cetl a pocitam s tim. Ale nekde tady v diskusi jsem cetl, ze kdyz pri jizde z dlouheho kopce na pětku klesa rucicka teplomeru (teda mozna az pod 80), tak je cas na vymenu. Mel jsem za to, ze kdyz se motor zahreje, tak se uz rucicka nema hybat vubec (ale jak se termostatat otevíra a zavira, tak se ta rucicka asi musi trochu pohnout). Diky, uz to neresim... !_; | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Je potreba si uvedomit, ze topeni docela dost ochlazuje vodu, kdyz je kosa, muze odebirat i 4-5kWh a to uz bude znat, kdyz motor nepodava skoro zadny vykon, to vychladi tu hmotu raz dva Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | Ano, je to tak. Ak je vonku napriklad -10°C, tak motor nie je mozne zohriat na 80°C ani po 30km plynulej jazdy po okreskach. Vsetko odpadove teplo tlacim do kabiny. Ak by som nechal motor na volnobeh, tak z tych 80°C je tam za minutu len 70°C. Ano, je to DTI, ale princip je zhodny u vsetkych motorov. Nie je to predsa perpetuum mobile !!(a) A nakoniec budme radi, ze ta rucicka kolise. VW group rucicku elektronicky prilepi na stred pola, staci ze je teplota v rozmedzi od cca 75°C do 95°C podla druhu motora. To su teda podvodnici !!(a) | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 17 [18] 19 20 | |