Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Pomoc s vyberem OmegaC |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JanBilek |
| ||
Host | Zdravim, vybiram nejakou zachovalou OmeguC z poslednich let vyroby a chtel bych se zeptat povolanejsich jaky motor je pro tento vuz nejvhodnejsi z hlediska pomeru spolehlivosti/vykonu/spotreby. Vybiram mezi 2.5 2.6 3.0 a 3.2 benziny. Naftu nechci. Popr. na co si dat pozor pri koupi a jake jsou nejcastejsi zavady techto verzi. Jak je to se spolehlivosti a rychlosti razeni automaticke prevodovky (radeji bych manual ale tech je jako safranu) Povinne ruceni neresim a kombi spotrebu do 12l taky ne. Predem mnohokrat diky. | ||
| |||
legionar |
| ||
Legionar kouká Uživatel #1 Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25Příspěvků: 1263 | JanBilek napsal ... Zdravim, vybiram nejakou zachovalou OmeguC z poslednich let vyroby a chtel bych se zeptat povolanejsich jaky motor je pro tento vuz nejvhodnejsi z hlediska pomeru spolehlivosti/vykonu/spotreby. Vybiram mezi 2.5 2.6 3.0 a 3.2 benziny. Naftu nechci. Popr. na co si dat pozor pri koupi a jake jsou nejcastejsi zavady techto verzi. Jak je to se spolehlivosti a rychlosti razeni automaticke prevodovky (radeji bych manual ale tech je jako safranu) Povinne ruceni neresim a kombi spotrebu do 12l taky ne. Predem mnohokrat diky. Doporučil bych motor 3.0 , je to spolehlivý motor a šlape jako hodinky (aspoň u mě). Spotřebu budeš mít tak kolem 12l ve městě a mimo město budeš jezdit kolem 10l. Dal bych si bacha na zadní lemy a zadní dveře. Opel Vectra GTS 2.8 Turbo | ||
| |||
JanBilek |
| ||
Host | Diky moc za radu, jaky je rozdil mezi tim 3.0 a 3.2? Jak problematicka je na tom trilitru vymena rozvodu a na kolik asi vyjde? Mam se pachtit po manualu nebo se spolehnout na automat? jeste jednou dik | ||
| |||
legionar |
| ||
Legionar kouká Uživatel #1 Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25Příspěvků: 1263 | JanBilek napsal ... Diky moc za radu, jaky je rozdil mezi tim 3.0 a 3.2? Jak problematicka je na tom trilitru vymena rozvodu a na kolik asi vyjde? Mam se pachtit po manualu nebo se spolehnout na automat? jeste jednou dik Mám automat a jsem velice spokojen a mohu ho jen doporučit. Rozdíl mezi 3.0 a 3.2 moc velký nebude ale s 3.2 nemám zatím skušenost. Opel Vectra GTS 2.8 Turbo | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Volil bych 3,2... _; Oproti 3,0 nemá EGR, nemá zapalovací kabely...to je asi tak to hlavní, zbytek ti popíše zajisté Legend. S rozvody to bude u všech motorů stejný...je k tomu přístup zepředu, jak se sundaj ty choboty, udělá se tam aji docela místo. Jinak dát bacha na ty lemy zadní, ale u C by neměly být tak shnilý, pak jestli se neztrácí voda (potažmo jestli není olej ve vodě a pod.) - to by mohlo být netěsnící víko olej. chladiče mezi válci, jestli nechčije olej pod víkama ventilů...a prostě to prolízt. Ze spodu se koukni, jestli neteče automat (co jinýho by si měl taky koupit, žeano ) a zkus, jak řadí, jestli necuká nebo neprokluzuje. Po koupi udělej rozvody (řemen i kladky samozřejmě (ner! ) a neposlouchej to, že byly dělaný před chvílí a podobný žgryndy, k tomku vyměň vodní pumpu a poslechni, jestli nehvízdá napínací kladka "klíňáku" a kdyžtak ju vyměň, aspoň ti neuletí v zahraničí jak mě. No a pak se s tím přijeď ukázat a my ti to zkritizujem a bude Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | 3.2 ma elektronicky plyn a 4 lambdy - kvuli tomu druhemu bych to nechtel, ale jinak oba motory docela povedene (aspon mluvim za 3.0) Dat si pozor, jestli neni voda v oleji a naopak, jestli to nekdo neuvaril.... AT/MT si musis vybrat, ja uz sam nevim, stridam to a kazda ma neco do sebe Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | fiiiha netěsnící víko olej. chladiče mezi válci? to ma chladic mezi valcema? Asi mam lama dotaz ale doted sem resil spis japonsky auta a tohle je pro me spanelska vesnice ... Jestli 3.2 nema zapalovaci kabely tak to ma civky primo na svickach? To je teda lepsi nez u ty 3.0? Jinak se teda toho 3.2 nemusim bat? Problemy s katalyzatorama, lambdama, spotreba oleje, sedreny vacky, takovyhle veci ten motor nezna? Ja se v autech vyznam spis tak nejak nadsenecky takze spise bych se, az se objevi nejaky zajimavy kousek domluvil s nejakym zdejsim guru aby to auto omrkl a popr. poradil kde nechat udelat tento servis po koupi. samozrejme za nejakou uplatu. pocitam se vsim nutnym, rozvody, wasrpumpa, svicky, filtry, naplne, geometrie .. klasika | ||
| |||
JanBilek |
| ||
Host | Ted koukam ze ta lambada od BOSHE stoji kolem 2tis, takze dohromady 8tis, z toho bych se asi neobjesil, takze pokud je zmena jen v tomhle tak bych to prezil. Jinak jak je to treba s vyfukem? Jde koupit ve druhovyrobe? Nasel sem ho jen na 2.5V6 a 3.0 MV6 do 01? na ten 3.2 nikde nic. Kvuli tomuhle jsem se odvratil od Peugeota 607, protoze na nej se taky neda sehnat ve druhovyrobe a origo stoji dil 20tis | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak na 3.0 budou dily urcite dostupnejsi, hlavne druhovyroba, vejfuk komplet neni problem za 5 litru atd... Ty listy misto kabelu a modulu zas takova vyhra nejsou, odchazi to taky. Ja kabely menil 1x a to jeste zbytecne. Akorat 3.2 uz je myslim Euro3, to je asi dnes hlavni vyhoda Ale zase na mereni emisi...Ja tam s 3.0 prosel tak tak Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Anonymní napsal ... fiiiha netěsnící víko olej. chladiče mezi válci? to ma chladic mezi valcema? Asi mam lama dotaz ale doted sem resil spis japonsky auta a tohle je pro me spanelska vesnice ... Jojo...to vymysleli soudruzi v NDR Jak jsou válce do V, tak mezi nima je bazének (vede přez něj vodní okruh) a v něm se koupe olejový chladič a celé je to zadeklovaný. Je to kvůli výměně tepla mezi olejem a vodou...po startu prej se to rychlejc ohřívá a pak zase líp chladí, ale jinak je to k hounu. Takže buďto teče voda zpod toho deklu a nebo nějakej mamrd, co se v tom vrtal, ten chladič vyndal a nechal ho na vzduchu a co se stalo? No zkorodoval vy tupci! No a pak se smíchá voda s olejem a je to kde? No v pr*eli... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |