Autor
|
Příspěvek
|
EnRico | Tuesday 08 March 2005 - 21:59:47 | | |
U Srby jsem se jednou potkal s maníkem, ten přijel s tmavěmodrou Astrou F 1.6i (5dv) a ptal se, jak mi to jezdí. On měl na astře 386 tisíc km a prej dobrý, jen uľ mu to "vevnitř tak nějak hrká". |
| |
|
smepet | Thursday 17 March 2005 - 10:22:07 | | |
riwal napsal ... Ty nevim, ale kdysi tu někdo psal - uľ je to dávno - ľe má na Vectře dvoulitru benzínu nalítáno skoro 400k a motor zatim nedělal. Aľ se mi tomu nechtělo věřit. No jasný je, ľe auto musí včas do světa neľ řeąit takový fatálky.
To jsem byl ja. Vebe X20XEV 392 000 km. Prvni velka oprava: tesneni pod hlavou,srovnani hlavy. Tlakovalo to vodu. Nakonec se zjistilo, ze to ucpanym chladicem. Jeste to ma prvni spojku. Motor je OK, dolevam 1,5l oleje na 15 000 km. Rez je kam se podivam. Dneska jsem to dal do bazaru, koupil jsem OMEGU
|
| |
|
Tomas | Monday 21 March 2005 - 00:56:05 | | |
Jen tak mimochodem mel jsem Medoura starou 123ku, s 3 litrovym 5ti valcovym dieslem a ten mel najeto 700k. A jel perfekte, jen se chcipanim to bylo horsi, musel jsem vzdy pres rychlost Melo to nejaky podltlakovy uzaver nafty , ale nejak nefakal. Ale jinac super auto, a na to stari, kam se hrabou ty novy. Jinac nevite co "vydrzi" v Omeze - BMW 2,5 TD Kolik s ni mate nalitano? |
| |
|
dada | Monday 21 March 2005 - 01:25:24 | | |
ffffrrf |
| |
|
Lib | Monday 21 March 2005 - 07:23:51 | | |
otec ma ve VeA nalitano zhruba 190, ale to auto ma velmi roztodivnou minulost (viz to ze to melo pri prodeji min jak pri prevozu hranic a tady asi 6tyho majitele ) takze to ma nalitano hrubym odhadem asi 250 a vice, zatim pohoda, jede dobre a solej v norme, emise a spotreba taky. Motor C20NE. Ja mel na astre F C16NZ 180k a taky celkem pohoda (akorat olejnicka - ne ze by to olej zralo, ale tekl - netesnosti) |
| |
|
Lib | Monday 21 March 2005 - 07:30:00 | | |
ja myslim, ze je to stejne vsechno o udrzbe ... jsou lidi co litaj s autama porad 200, tak to furt jede jak motorovka na 5-6k a na udrzbu docela serou (viz krasny priklad nasi firemni oktavnky 1.6 100ps, ktera uz to mela po 150k za sebou, to byl desnej hrkac). Bavil jsem se manikem, co si rad zalbne s bavorem M a prej kdyz se to pouziva jak je to urceny, tak 100k a je po tom |
| |
|
Vodník | Monday 21 March 2005 - 08:06:34 | | |
Tomas147.228.209.2 napsal ... Jen tak mimochodem mel jsem Medoura starou 123ku, s 3 litrovym 5ti valcovym dieslem a ten mel najeto 700k. A jel perfekte, jen se chcipanim to bylo horsi, musel jsem vzdy pres rychlost Melo to nejaky podltlakovy uzaver nafty , ale nejak nefakal. Ale jinac super auto, a na to stari, kam se hrabou ty novy. Jinac nevite co "vydrzi" v Omeze - BMW 2,5 TD Kolik s ni mate nalitano?
Tak to by mne, s dovolením, taky zajímalo. Kupoval jsem Omegu nedávno, a kdyľ jsem volil mezi naftou a benzínem, zkuąený automechanik konstatoval, ľe 2,5 TD po 160 tisících je "dobře zajetý, prakticky nový motor". Tak jsem to koupil, načeľ se odporoučely váha vzduchu a čerpadlo. Ale motor sám - to zní jak Braniborské koncerty. Za osm litrů. |
| |
|
Honza | Monday 21 March 2005 - 09:19:48 | | |
Cau, mam omegu 2.5td. Ja jasny, ze jsou dnes motory nekde jinde, ale mam na ni 275000 a nic!!! Jen jak kokot menim stabilizatory (nase silnice) kotouce a kdyz me trochu hur startoval motor vymenil jsem 3 svicky!!!!!! To se jinem od WW jen zda. Takze starej ale jak pise kolega na 200k zajetej. Je to o tom znat to a nenakladat ,kdyz je studena palice (jedina jeho slabost je proste velka a krouti se). Dene jezdim 100Km do prace a fakt docela dobry. Jo a oktavka me od krizovatky ujede, ale pak...Zrovna mam na ni vadny predni lozisko (puvodni) to na jinejch vozech maj treti. Zase jsem asi vlitl do doury a bylo...Silnice!!! _love |
| |
|
|