Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nejde startovat - starter netočí |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
dragon |
| ||
Host | Ahojky opláčci, tak moje vektřička opět zlobí. Nejde mi nastartovat, strčím klíček do zapalování, otočím, naskočej kontrolky, všechno tak jak má, ale jakmile otočím na startování, akorát cvakne hnědé relé v pojistkové skříňce, ale dál nic. Ani kontrolky nepohasnou, prostě nic. Co jsem tak nějako vyčetl tady z fora, přeměřil jsem jestli jde šťáva, to vše funguje. Tak mě napadá startér, ale na ten se nedostanu, v knize jak na to, píšou že budu muset vymontit celej motor kvůli startéru. Mám opel Vectra B 1.6 16V caravan 1998. Co mě zaskočilo, tak to že když auto roztlačím, tak naskočí, pak to zas normálně chvíli startovalo, ale po čase to zase nejde. Neví někdo co by mohla být příčina, popřípadě jak na ten startér?? Díky moc za každou radu | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Možná blbost...ale co baterka? To by tak odpovídalo... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
dragon |
| ||
Host | To bylo bohužel uplně první co mě napadlo, ale při startování není na baterce vůbec žádnej pokles, takže to vypadá asi vážně na starter, jenže nevim jak ho dostat ven, vymontovavat motor by bylo fakt mazec | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | zkontroluj napětí u startéru,i kostru,slušnej autoelektrikář to zvládne zachvilku,pokud je tam proud,asi bude problém ve startéru,ale třeba jen uhlíky.... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | Měl sem dřív taky 1,6 16V ale už si nepamatuju kde tam starter je,ale určitě se nemusí vyndavat kvůli němu motor,maximálně rám starteru na bloku.Pokud se k nemu dostaneš ,zkus ho při nenastartování poklepak nečím kovovým,ale na těleso starteru ne na cívku a bacha na kontakty.Může se ti občas ,,přilepit "kotva starteru. Jka píše qpc pokud bys ho vyndal,možná bude stačit namazat a vyčistit pastorek a kotva. Pokud by to starterem nebylo ještě bych to přisoudit stykači spínací skřínky,je to takovej plastovej velkej konektor nakonci spínačky kterej propojuje dle polohy jednotlivé kontakty Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | snadna "oprava", nez ho vyndas, je vozit nejakou tycku kterou do tyckou se kterou do toho starturu tuknes na 90% to bude fungovat, pricina totiz byva v tom, ze se opaly kontakty u stykace (spinaci civce - takovej ten malej valecek na starteru) a pak tam vznika velky prechodovy odpor .. pri jednodussich poskozeni, staci ten bakelit na konci sundat a aspon vocistit pilnikem .. v lepsim pripade novy vycko (bakelit) a protikus (med) tam dat novy na 95% to bude ono _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | dragon napsal ... v knize jak na to, píšou že budu muset vymontit celej motor kvůli startéru. Mám opel Vectra B 1.6 16V caravan 1998. Spatne si si tu publikaci precet, tam je napsano, ze 4 valcove motory maji spoustec umisten dole vzadu a motor je potreba demontovat u V6 (dal bych tema nutna demontaz motoru neresil, jde o 4 valec). Jestlize ti cini potize ohnout se a podivat kde a jak je pristupny starter, tak to sam nijak dal neres a odvez to prvnimu autoelektrikari, on bude vedet co s tim, navic kdyz uz bude venku doporucuje se repase a nejenom opravu toho "stykace". [ Upraveno Saturday 29 August 2009 - 07:17:27 ] | ||
| |||
dragon |
| ||
Host | Díky za rady, samozřejmě jsem pod auto už lezl, budu muset znovu na nájezdy a pokusim se to tedy nějako demontovat, lekl jsem se toho že bude motor muset ven, ale jak říkáte, špatně jsem to pochopil a přečetl | ||
| |||
dragon |
| ||
Host | Takže oprava se zdařila, co se týče vymontování starteru, je k němu přístup jak k penězům, obzvláště u horního šroubu s matkou. ale pomocí dostatečně dlouhého nástrčkového klíče a trpělivosti se to povede. Závada, kterou jsem uvedl byla způsobena krátkými uhlíky, které jsem vyměnil a vše šlape jak má, jinak koho to bude někdy taky zlobit, stačí opravdu na startér klepnout a pak jde nastartovat, ale bohužel je nutno vlézt pod auto. Takže děkuji všem za rady!!! oprava za 335,- Kč | ||
| |||
adam99911 |
| ||
Host | zdravim.mam opel astra F 94ku.. mam problem so startovanim.zo zaciatku to tazko pretacalo motor iba rano pri studenom starte a po case to uz nestartuje vobec.jedine mi zaskoci pastorok a starter velmi slabo toci az potom netoci vobec..kupil som baterku ale robilo to stale.tak som dal dole starter vymenil uhliky za nove,ocistil kontakty aj na baterii aj na starteri a kabloch a stale to nejde..pri startovani sa velmi prehrievaju kable k baterke takisto starter je horuci a to skusam iba par sekund..cim by to mohlo byt? | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |