Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
silenbloky př.naprava |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
silenblok |
| ||
Host | dnes me vyhodily s stk velke vule na př.ramenech špatne silenbloky k tomu ješte težkej mtor2,5TD a je vymalovano jenom jse chci zeptat ten jeden silen.vyřežu pilkou takovej valeček to je v poho ten druhy jse mení jak????taky pilkou vyřezat????a ješte jeden dotaz kulaky jsou v super stavu tak jich nechci měnit ,ale časem odejdou tak když bude shozený rameno tak uvažuji o výměne nytu za šroubky pro případnou lehkou montaž kulaku az jse opotreby potřebuji vědet presnou miru nebo rozměr šroubu jaky mam koupit prumer a delka, matky se daj samojistíci díííky za odpovedi Pavel | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Na ty sroubky se vykasli, jde to odvrtat i na aute. Nebo jak chces, kazdopadne ty silenty nejak vydlabat a trubicky nariznout. Je zajimavy, ze me to proslo i v dost tragickym stavu... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Vyměň samozřejmě vždy oba silentbloky i čep. Silentbloky jdou vyřezat oba jak jsi správně napsal ale pozor při opětovné montáži musíš ten silentblok nalisovat ve stejné poloze jako byl originál takže si to označ. Šrouby se pak dotahují když je auto na kolech a né ještě na heveru. Co se týče těch nýtů tak ty samozřejmě odvrtat musíš a k novým čepům dostaneš i patřičnáý šrouby takže si s tím nelam hlavu. Je to jednoduší než to vypadá a zvládneš to i na parkovišti. Je to bolest Omegy.Zkontroluj i tyčky stabilizátoru tam trpěj ty klouby taky. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Ivan |
| ||
Host | Zdar chlapi....tak mi taky u Omegy céčka odešel silentblok ve spodním rameni přední nápravy.tak je všechny poměním.Chci se zeptat,jde to dostat do ramen ve velkém svěráku nebi s tím budu muset pod lis? Dík | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Dostal jsem to tam ale doporucuju lis... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | No, asi bych do toho se sverakem nesel. Lis je lis. A pri vybirani vyrobce silacu bych byl opatrny a fakt si priplatil za neco, co je alespon trochu znacka. Jinak si to brzo zopaknes. Ale i ty kvalitni jsou moc mekky. | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | Kdo najde jako prvy odvahu a vysustruzi tie silentbloky napriklad zo silonu? | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | já jsem to teda dělal ve svěráku, sice u vectry a šlo to v pohodě... _; [ Upraveno Wednesday 04 November 2009 - 12:17:42 ] Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | Ja mam na taketo ucely pozvarany ram o rozmeroch cca 30 x 50 cm. A s klasickou 5 tonovou panenkou lisujem aj napriklad loziska nabojov kolies | ||
| |||
Ivan |
| ||
Host | Silenty mám koupené Febi.tak uvidím....ohlížel jsem si je a člověku se vkrádá myšlenka je tam nalisovat pootočené o 90stupňů...pokud se vyrvou,tak to vyrvání je myslím stejné v té i té poloze,ale byly by výrazně pevnější.Jinak ten propadlík z průmyslovky ,co to konstruoval,myslím dělal i ruční brzdu........ | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |