Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
automatická převodovečka |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
jan |
| ||
Host | Poradí mi někdo-mám Astru f 1,6i r.1996 automat.Po výměně oleje a filtru v převodovce,mi zařadí první-druhej stupeň a přehodí se do nouzového režimu(oranžový symbol r v kolečku-bliká).Do převodovky nalili cca.3,5l oleje.Ovšem při prvním převzetí auto dělalo,to co popisuji na začátku a při brzdění se dusilo a chvělo a nefungoval ukazatel rychlosti.Niní jsem auto opět převzal,načež do něj dolili ještě 1,5l oleje a auto se už nechvěje a nedusí se a ukazuje rychlost.Ovšem problém z řazením zůstal.Ve značkovém servisu mi řekly že se do převodovky lije 8l oleje.Tak já vážně nevím. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To se asi neda poradit nic takhle na dalku, asi jen konstatovat, ze to v servisu zrejme pekne doku.vili a mel by se na to podivat odbornik, znalec a pak nechat zaplatit ten servis opravu jinde. Vim, docela narocny... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Kuba1985 |
| ||
Host | V tomhle autě by měla být měrka na olej ne? 8 l se mi zdá až moc. Ale tak snad vědí kolik toho oleje šlo ven.No pokud to dělal servis tak bych jim to vrátil a nezaplatil dokud auto nepojede normálně. Před tím to jelo v poho? Jestli je tam málo oleje tak ta převodovka dostane pěkně naprdel. | ||
| |||
jan |
| ||
Host | no ono je nejhorší na tom to,že jsem dal na rady kolem automatu a nechal si v tom servisu pouze vyměnit olej a filtr.A předtím mi bylo řečeno že tohle mi udělaj ,ovšem opravu převodovky neumí ani nedělaj.Kolem a kolem jsem se dozvěděl že tam pokaždé zůstane starý olej(bohužel) a ten určitě v kombinaci s novým rozpustil nečistoty,no a prásk-zacpal kanálky.Oleje je tam opravdu dost.Předtím se to po delším stání taky házelo do nouzového režimu.Ale jak se to zahřálo,byl klid ale na tohle jsem reagovals tím že mi bylo doporučeno,vyměnit olej a filtr. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | S tim ucpanim bych to nevidel tak horky, ta prevodovka uz zrejme nemusela byt uplne ve forme, jestli to delala i predtim. Asi by to chtelo diagnostiku od nekoho zkuseneho, muze to byt treba jen solenoid nebo podobna ptakovina... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
jan |
| ||
Host | co j to ten solenoid-prosím | ||
| |||
jan |
| ||
Host | a ještě chci uvést že diagnostiku dělali a ta jim ukázala tři chyby na motoru,ovšem převodovka s nimi nechtěla vůbec komunikovat | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Tak plnící množství oleje do automatu na AF je 5,0l Dexron II Opel nr. 1940699. Doufejme tedy, že tam nalili ten správnej. Co je selenoid ti vysvětlí JardaB Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Solenoid - elektromagneticky ventil, pousti olej kam si preje ridici jednotka. Byvaji tam tak 2-3, dalsi na regulaci tlaku a TC lock. Ale tuhle prevodovku fakt neznam, delal jsem jen Omegu, klasicka vykopavka GM. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Mela by tam byt prevodovka AF13 a mnozstvi oleje (Dextron II.) pri vymene by melo byt 3 - 3,5l, pri oprave prevodovky kdy se z nej vyleje uplne vsechno 5l. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |