Autor
|
Příspěvek
|
vrgadaa | Saturday 24 April 2010 - 18:47:08 | | |
puvodne asi benzinovy topeni, ale myslel jsem tim predehrev motoru. Soused to ma u nafataka a kdyz jdu v zime rano oskrabat snih tak to jeho vrni a on pak uz jen naseda do tepleho predehrateho auta s prohratym motorem. Chvili jsem uvazoval ze udelam alespon levnou variantu s elektrickym ohrevem, pac nejvetsi zima je stejne rano (parkuji na dvore), ale vsechno vychazelo prilis draze (draz nez auto:-( |
| |
|
Martas | Saturday 24 April 2010 - 18:55:38 | | |
Bufik byval vlastne mozna jeste je teplovzdusny ohrev zejmena kabiny v podstate cehokoliv - zname predevsim pro toho kdo byl na vojne, ja mel v ZILu naftovy ktery mel pri nepatrne spotrebe neskutecny vykon.
Jinak to co popisujes je spise "nezavisle" topeni, ktere se u novych aut dela dokonce ve dvou provedenich, jedno ktere ohriva pouze motor, druhe, ktere ohriva kabinu nebo oboje.
Dalsi moznosti jeste je elektricka "varna konvice" v radiatoru topeni (u novych Opelu je to oznacovano jako Quick heat), ktere topi vicemene okamzite po nastartovani. |
| |
|
Jiřik | Sunday 25 April 2010 - 11:54:02 | | |
Jo, kdybych to jen dal do zásuvky, bylo by to o.k., pokud by to moc nesežralo. Taky mě napadlo nějak zmenšit olejovou náplň, třeba namontovat mělčí vanu, tak by se oil rychleji prohřál, samosebou bych ho měnil častěji.Totiž když mám hladinu na minimu, tak to papá míň a jede líp (mám to vyzkoušený). Přehřátí se naopak v takovém případě bát nemusím, mám olej. chladič |
| |
|
vrgadaa | Monday 26 April 2010 - 12:27:27 | | |
zrat to urcite bude, protoze v zime ma odpadni teplo co delat, aby se motor ohral. Diky vetsi ucinnosti naftaku s tmi maji sazometi vetsi problem nez benzin. Takze pouzitelne elektricke topidlo by maelo mit urcite vykon v kilowatech. Si to predstav promrzly blok motoru na peknych -10 a vice, zadna tepelna izolace okolo a ted to ohrej. Vyrabeji se ruzne topne spiralky treba do mrazovych zatek, ci topne bazmeky do vodniho okruhu, pripadne i s cerpadylkem, ale bud to ma smesny prikon a nebo neuveritelnou cenu. Levnejsi je nechat to tak a spalit vic paliva. Dokonalejsi systemy jsou samozrejme krmeny palivem auta, ale ceny jsou pro mne mimo chapani. Ale pokud penize nejsou problem, tak staci zagooglit na tema nezavisle topeni, webasto atd. atd. |
| |
|
Jiřik | Thursday 25 October 2012 - 10:31:30 | | |
Zajímavý by bylo vytápět těmi tepelnými svíčkami teplovodní okruh do reduktoru LPG, aby se dalo celoročně startovat rovnou na plyn |
| |
|
vrgadaa | Friday 26 October 2012 - 19:49:57 | | |
nad tim jsem taky dumal, proc reduktor nema krome vodniho okruhu pro start jeste elektrickou spiralu, nez se ohreje voda |
| |
|
Jiřik | Sunday 28 October 2012 - 11:25:01 | | |
Možná kvůli bezpečnosti, když by voda vytekla, mohlo by to blafnout. Šlo by to dát někam na přívodní teplovodní trubku, ale zas účinnost bude slabší. Sekvence nabízejí "předehřev" vstřikovačů spočívající v přivádění nějakého slabšího proudu do cívek, ale to je spíš na rozhýbaní pístků, než na nějaké ohřívání plynu. Trochu by mohly taky pomoct filtry plynné fáze s větším průtokem (částečně kapal. LPG přes to líp projde) no a oddělené "singly" vstřiky (delší cesta a tudíž čas na odpaření) |
| |
|
Odkaz | Monday 12 November 2012 - 14:27:07 | | |
Looking forward to reading more. <a href="http://www.hotjordans.org/">cheap jordan</a>Great blog article.Much thanks again. Want more. <a href="http://www.hotjordans.org/" title="www.hotjordans.org">www.hotjordans.org</a> |
| |
|
cheap real jordan | Monday 12 November 2012 - 14:35:43 | | |
I really <a href="http://www.airjordansshoesale.com/">authentic jordans for sale</a>liked your post. Want more. <a href="http://www.hotjordans.org/" title="cheap real jordan">cheap real jordan</a> |
| |
|
Jaa | Monday 30 September 2013 - 17:44:30 | | |
Zdravím, nevím, jestli je tohle i můj případ, ale prosím o radu. Mám astru motor Z16XE, najeto 200tis, rok 2001. Delší dobu velká spotřeba oleje, cukalo to, hodně karbonu. Mechanik o prázdninách sundal hlavu, kompl.vyčistil vodítka ventilů, nová gufera, prý tam bylo hodně karbonu, nová těsnění... Měsíc to jezdilo krásně a teď jsme se po 500km podíval na olej a byl jsme total.na suchu, teď si to vzalo cca.0,4 litru oleje na 100km! Kouří to jak trabant na každý křižovatce při rozjezdu no a samozřejmě to cuká i při zahřátým motoru-asi kvůli tomu oleji. Co teď? Díky za radu! |
| |
|
|