• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
vyčistil jsem motor a vše podělal
Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12 13
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Monday 19 April 2010 - 10:22:32 Citovat
Host
zkus dotaz na Jardu, ten to myslim kutil a momentalne prodava MV6v at s doma bastlenym plynem (myslim, ze to resi na autorevue a ma to v hjyperinzerci.cz
...
prekvapilo mne, ze to je cenove tak nizko, ale i tak bych asi dal vydelat plynarum, uz jenom proto, ze nebudu muset resit legalizaci a ze pripadne problemy by alespon teoreticky meli poresit v ramci zaruky
...
jinak uprimne, LPG ma i nejake muchy. Napriklad v zime, nez se motor ohreje, tak to na kratke popojizdky po meste moc neni. Spotreba vetsi cca o 10 procent oproti benzinu a pry i nizsi vykon (to nejak nepozoruji). K tomu u sekvence dalsi zavazejici kramy na motoru. Ale i tak pro mne klady prevazuji-preji at se zadari.
...
jo a pro doplneni existuje i vstrikovani kapalneho plynu, teoreticky nejlepsi reseni ale ku*va drahy spas
Jiřik
Wednesday 21 April 2010 - 12:25:36 Citovat
Host
Dík, Jardu jsem nesehnal, ale řeším to. Ten sekvenční je fakt komplet dost drahej, ta souprava je jen zlomek ceny. Ještě jsou "digitální systémy 4 bod. (nepřerušovanej vstřik)- máte s tím někdo zkušenosti? Ty stojej okolo 17 tis. se vším.
vrgadaa
Wednesday 21 April 2010 - 16:37:09 Citovat
Host
jardab
Odkaz
...
Odkaz
...
Jiřik
Wednesday 21 April 2010 - 19:13:27 Citovat
Host
Tak jsem zjišťoval o těch sekvencích: materiál u toho Magica by vyšel na 15tis, kdybych si to udělal jako kutil Tim, tak bych musel dát ještě 3-4 tis. aby mi to schválili a doladili. Navíc je to prej nějakej šunt, tady montuje jen BRC, což vyjde nechat udělat na 25 tis. Výhoda je, možná to bude zajímavý pro ty, co si chtěj dát auto čipnout: MŮŽE V TOM PLYNU UPRAVIT INDIVIDUÁLNĚ VSTŘIKOVACÍ ČASY, takže např. při demontáži restriktoru, nebo zvětšení šktricí klapky se u tý sekvence dostaneš na výkon vyšší, než máš v sérii s benzínem. Vše je v ceně.
Nicméně, když jsem přemítal dále, zjistil jsem, že 80% mých jízd je do 5 minut, včetně jízdy do práce, čímž tato přestavba pozbývá smyslu, že?
vrgadaa
Thursday 22 April 2010 - 07:03:16 Citovat
Host
pokud je většina jízd krátkých, tak je LPG opravdu nonsens. Par minut jizdy na benzin je vhodne doprat motoru i v lete a v zime by jsi jezdil pri 5minutovych popojizdkach prakticky jen na benzin. U nasavaneho na rozdil od sekvence lze startovat i primo na LPG (jde mu to vnutit), ale to je spis vhodne jako jistota, ze auto pojede i kdyz se pokazi palivove cerpadlo. Problem je, ze muze zamrznout reduktor a pak to nejede ani na LPG (logicky) ani na benzin (nevim proc). Po cca 5-10 minutach se to sice vzpamatuje, ale kdyz se ti takhel podari v ranni spicce zablokovat dopravu...
...
Navic, LPG je povazovano za suche (neaditovane) palivo, takze obcasny benzinovy provoz pry dela sedlum ventilu dobre (existuje i predrazene domazavadlo flashtube, ktere montuji do LPG prestaveb treba v subaru)
...
No a pokud je nekdo tvrdak a opravdu jezdi temer vyhradne na LPG, tak se mu system odvdeci zpravidla nizsi zivotnosti membran a dalsimi investicemi na jejich vymenu, takze si stejne moc nepomuze
...
Reseni tohoto problemu sice je a jmenuje se vstrikovani kapalneho plynu LPI (firma Vialle), ale u nas diky vyhradnimu zastoupeni (monopol), ale je silene predrazene cca 50litru za prestavbu. U LPI se vybuduje paralelni palivovy okruh. Je zde obrovska vyhoda, ze LPG zplynuje az ve valci, takze i lepsi plneni ochlazenim spalovaciho prostoru (pry vetrsi vykon nez na benzin. Ale krome neakceptovatelne ceny dle dsikusi i roblemy s cerpadlem kapalneho LPG (odmastovani lozisek a zadreni draheho cerpadla)
...
Asi budes muset opravdu jezdit na nejaky rakovinochrlic v dehtu:-(
Jiřik
Thursday 22 April 2010 - 13:31:57 Citovat
Host
Pořád přemýšlím, co ještě by s tím šlo, protože je mi líto tuhle AF pouštět (znám každý šroubek, půlka věcí nových,110kW, tažný atd) nevěděl bys o nasávaným z nějakýho vraku? Třeba by to fungovalo!
vrgadaa
Thursday 22 April 2010 - 17:41:34 Citovat
Host
pokud je 80 procent provoz popojizdky cca 5 minut, tak LPG je opravdu nevhodne a co se tyce nasavaneho, ja na nej sice nedam dopustit, ale provozuji to v predpotopnich mastodontech a jsem ochoten uznat, ze se to do novejsich motoru uz prilis nehodi, to fakt asi nema reseni. Asi bych se na to vykaslal a jeste nejakou dobu bych toleroval vir v nadrzi. Pokud ta nafta nebude nova, tak zase hrozi jine naklady oproti benzinu. Clovek si hol moc nevybere...
Jiřik
Friday 23 April 2010 - 10:23:57 Citovat
Host
To je právě problém i u benzínu- studený provoz. Teď je to lepší, ale v zimě hrůza. Důležitý úpravy pro zrychlení prohřátí (deka zevnitř kapoty, lehkoběžný oleje, min. hladina oleje v motoru, obalení čidla teploty, sání od výfuk. svodů) zrovna nijak radikálně nepomohly. Teď se s lehkou nohou dostanu tak na 9-10l v tomto provozu, míň to asi nepůjde.
vrgadaa
Friday 23 April 2010 - 16:36:25 Citovat
Host
co takhle bufik?
Jiřik
Friday 23 April 2010 - 20:39:21 Citovat
Host
Jsem asi trapnej, ale co to je?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12 13  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1843 sec,0.1356 z toho dotazů.