• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
vyčistil jsem motor a vše podělal
Přejít na stranu  1 2 3 ... 9 [10] 11 12 13
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Wednesday 14 April 2010 - 12:24:15 Citovat
Host
Jsou to prostě OJETINY a ty nebývají ve 100% stavu. Mě spíš rozčiluje při současných cenách spotřeba paliva. Řeknu jednu sprostou věc- začínám pokukovat po Fábce 1.9 turbokamna. Jízdně je to sice opruz, ale jezdit za polovinu to je lákavé. Tak teď mi nadávejte.
Lhex
Wednesday 14 April 2010 - 13:33:55 Citovat
Host
Jiřik napsal ...

po Fábce 1.9 turbokamna

čili starší systém čerpadlo tryska, provedení kladivo kovadlina - proč ne !!(a) ale zase je to ojetina

nové jsou jen totiž 1,6 TDI - common rail
Jiřik
Thursday 15 April 2010 - 19:53:50 Citovat
Host
Já rád ojetiny! Moje AF mně učí jak nebejt levej. No, snad benzín zas klesne, ale 2004 TDi za 69 tis. to zní lákavě. Jízdně je to opruz, i RS je opruz! RS jsem dával v kopci s upravenou 16XEL docela v pohodě. Jen ty náklady, snažím se seč mi síly stačí snížit spotřebu, ale to nejde tak snadno, jako zvyšování výkonu Jízda s maximem krouťáku znamená 20XE točit kolem 5tisíc a to se jaksi s úspornou jízdou rozchází. na 5,9 udávaných při 90 jsem se nedostal nikdy.
Asi je to tím, že nejezdim 90 Jsem holt řidič energetický třídy E, srovnatelnej s žárovkou!
(ale aspoň jedu, neslintám)
JOB
Thursday 15 April 2010 - 21:16:28 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Nemám nic proti 1,9 TDI ale když tak aspoň Octávku,nebo paštiku ,případně Toledo.Cokoliv menšího trpí na přední nápravu neboť ten motor je těžkej. Navíc bych připoměl že to rovněž nejsou bezproblémové motory . Váha vzduchu je tam spotřební zboží a turba jdou taky na dračku.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

vrgadaa
Friday 16 April 2010 - 07:05:11 Citovat
Host
tento problem ma lepsi reseni-LPG, uz provozuji 4. omegu na LPG, po peripetiich jsem nakonec skoncil u nejlevnejsiho nasavaneho kramu. A jako bonus dostanes odpojeni omezovace otacek (u omegy se odpojuji benzinove vstriky a ty jsou stejne odpojeny). A vypadalo to dobre, kdyz cloveku 3litroveho dualramu dal jedna, podlahu a s protacejicimi koly rucicka otackomeru proletela cervenym polem a zarazila se o zarazku, totez dva...
...
takovou legraci si s dehtem neuzijes a naklady se prilis lisit nebudou.
Jiřik
Friday 16 April 2010 - 10:41:32 Citovat
Host
To je zázrak, že se Ti taky nezarazily ventily o dna pístů....Prostě dualram je perfect engine! S tím plynem nevím... do starý AF to asi nemá cenu.
vrgadaa
Friday 16 April 2010 - 12:32:55 Citovat
Host
Ja si myslim, ze to ma cenu do kazdeho auta s kterym chce clovek alespon rok jezdit. Navic slusni plynari ti slibi, ze ti to kdyz tak premontuji do jineho auta, pokud to bude jejich zarizeni. Ja zacal sekvenci za 43litru na beckovem sestivalci (motor kram sekvence jeste vetsi), pak jsem koupil toho dualrama za 20 i s plynem (strasne zanedbany auto), ale nasavanej LPG mne nadchl (ne ze by to bylo bezproblemove a bezvybuchove reseni).
...
Pak uz jsem na to sel aktivne celem|: c20ne odvazne u stejnych plynaru s tim, ze nasavanej jim treba pujde lip (rizenej za 17litru)- C20NE+nasavanej naprosto bezproblemove jezdeni. No a ted C26NE nejlevnejsi nerizeny nasavany za 13litru, sic to okamzite trisklo amusel jsem cast sani nahradit odpadovou PVC rourou, ale od te doby no problem. A je dost rozdil jezdit po meste za 16 benzinu, nebo za 18 plynu, streky jdou i za 12 plynu. A plyn je dlouhodobe na polovine benzinu pripadne i min. Ne, ze by ten turbodehet nejel jeste usporneji, ale komfort ajizdni vlastnosti jsou uplne jinde
...
Jiřik
Friday 16 April 2010 - 13:52:01 Citovat
Host
To C26NE - 18 litrů plynu po městě to je teda na 110kW nic moc! A co bych mohl sehnat na ten 16ventil? Myslíš, že by taky šel nasávanej? Jednou mi maník nabízel z druhý ruky nějakej centrální ( upravená váha, kde ústil plyn. ventil), to mě ale moc nenadchlo (navíc to dávalo jen 100kW). Co čtyřbodový nasávaný, kolik by stál?
vrgadaa
Friday 16 April 2010 - 19:53:49 Citovat
Host
souhlas, C26NE zatim nejzravejsi auto, co jsem mel, ale ma v haji lambdu, treba byse to mozna o chlup zlepsilo, kdybych zainvestoval, 3litr jezdil usporneji o litr az 2, preci jen asi 24 ventilu je lepsi reseni nez 12.
...
nejsem plynar, takze neporadim, ale znam lidi, co maji nasavany v 16ventilovem dvoulitru v omeze a funguje jim to, sekvence je samozrejme lepsi ale 2krat az 3krat drazsi.
...
osobne si myslim, ze rizeny nasavany od lambdy je optimalni kompromis cca 17litru a sekvence bude odhaduji na 30. U nasavanejho je riziko zpetneho zaslehu a destrukce plastovych casti sani ci i vahy vzduchu. Takze plynari davaji do novejsich sekvenci. Ale ja ma radsi stare jednoduche stroje degradovane nasavanym do karburatoroveho predvstrikoveho rezimu
Jiřik
Monday 19 April 2010 - 08:40:51 Citovat
Host
Ahoj, kit Magic II G-3 komplet sekvence za 9900,- když to koupím, co ještě k tomu bude muset být? (toroidní nádrž za 4tis,) co ještě?Dík

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 9 [10] 11 12 13  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2243 sec,0.1754 z toho dotazů.