• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega Nafta nebo Benzin
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Friday 08 October 2010 - 19:27:18 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Jiřík: já jsem montoval sekvenční LPG Stag 300 do Vectry C 2.0 Turbo 129kW, kolega s ní jezdí a zatím najel 20tis km a dobrý, na životnost motorvých dílů by to nemělo mít vliv, motor má najeto 200tis km dost důvěryhodně doložených serviskou, tak snad nějaký čas vydrží

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jiřik
Tuesday 12 October 2010 - 13:44:32 Citovat
Host
To už je docela zajímavá kombinace! Jak by si to asi poradilo s LET....?
Jinak, mám question pro Vás- odborníky (Legend a spol):
kolísá mi tlak u reduktoru při volnoběžných otáčkách o několik setin v závislosti na tom, kolik plynu je v nádrži, a to nepřímo úměrně:
Když je plná, je tlak kolem 1,09 když tam mám tak 5litrů plynu a méně, je to někde na 1,12-1,13. Na chodu motoru je to zastudena poznat. Je to normální, nebo je někde chyba? (tlak mi to u STAGu ukazuje v pravém horním rohu když připojím notebook v okně hlavních údajů)
JardaB
Wednesday 13 October 2010 - 07:28:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020

Chces zazraky po jednoduchem mechanickem regulatoru? Spis nez na mnozstvi plynu by to melo zalezet na teplote nadrze, ta ovlivnuje tlak pred reduktorem. A hlavne by si s tim mela poradit ridici jednotka, proto ten tlak meri, me to kolisalo o cca 10% a pri vetsi nalozi klesalo i pod 0.8, presto bez problemu.


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Wednesday 13 October 2010 - 08:07:43 Citovat
Host
Jasně, že při větším zatížení to klesá vždy, tak to má být. Tady jde o výchozí tlak, který by měl být konstantní. Pokud je to normální, jenom dobře.
S jakým tlakem na reduktoru máte nejlepší zkušenosti?(studené starty, spotřeba, výkon)
Legend
Wednesday 13 October 2010 - 09:12:34 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Ten tlak na reduktoru bude asi dost individuální podle typu motoru a sám nevím, jak poznat, kdy je který nejlepší. například Vectra 2.0T má 0,55 baru a moje Omega 3.2V6 má 1.2 baru.
Jiřík: ještě by mě zajímala jedna věc, jaký jsi nastavoval zdvih plynových vstřiků a jaký máš vnitřní průměr výstupních trysek ze vstřiků? Já mám u Omegy vstřiky Valtec a zdvih jsem dal na 0,4mm, výstupní průměr mám 3mm

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jiřik
Thursday 14 October 2010 - 08:18:44 Citovat
Host
Ahoj Legende, zdvih trysek jsem neladil, ani nevím jak, mám také rail Valtek, průměr trysek jsem laboroval od 2,6 do 2,9 mm, nakonec tam mám 2,7, ale asi to zvětším na 2,8mm. Jak se ladí ten zdvih a jaký máš u těchto dvou aut?
Mám totiž nedostatek plynu kolem pěti tisíc, než to přepne na benzín, ale tlak zvyšovat moc nechci kvůli těm studeným startům takže regulace zdvihu by mohla pomoct. Jak ten zdvih pak změřím?
Rob2
Thursday 18 November 2010 - 21:36:42 Citovat
Host
Mišan26: Legend mi mluví z duše - OB 2,5TD jsem měl a už bych to nechtěl. Spotřeba s AG (či anglicky AT) mezi 8,5 až 10l/100km, ale nejede to podle toho. Momentálně OB 3,2 (ta se ani s MG nedělala) a celkem to ujde. Spotřeba okolo 11l/100km.
Rob2
Thursday 18 November 2010 - 21:44:13 Citovat
Host
A teď čtu o plynu.... No tedy ale fuj! __; Do pěkného vozíku dávat bombu s nějakým zapachájícím plynem A klidně do mě! !Pj:
Jiřik
Friday 19 November 2010 - 09:59:17 Citovat
Host
Hurrá na něj!
Ne, ale opravdu nejdřív se svez v nějakém autě, které má vsřikování LPG a toroidní nádrž a zjistíš, že o nějakém plynu ani nevíš.
Rob2
Friday 19 November 2010 - 18:17:43 Citovat
Host
Jiřik: Nemám rád pach plynu a když čtu, jaké mnohdy problémy ukrývá kombinace plyn/benzin, tak utíkám pryč. Věřím, že kdo hodně jezdí, tak asi ušetří. Na druhou stranu motory jsou většinou konstruovány na benzín (naftu) a ne na plyn. A pokud ano, jsou osazovány jinými součástkami (ventily, píst. kroužky,...) viz. Zafira. Navíc spaliny nedělají zrovna dobře olejové náplni. Její optická čistota nic nevypovídá o chemických látkách v ní obsažených. Fakt jsem odpůrce přestaveb. Ale nikomu svůj názor nevnucuji. Každý si to musí přebrat podle sebe.
Jo, a v "plyňáku" jsem chvíli nuceně jezdil (práce). Smrděl

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2637 sec,0.2255 z toho dotazů.