Autor
|
Příspěvek
|
Radi | Thursday 28 October 2010 - 19:52:50 | | |
| |
|
JOB | Thursday 28 October 2010 - 20:06:12 | | |
Mám dojem, že tyto motory měli problémy se zadíráním dříku ventilu. TO by se pak mohl motor chovat jak popisuješ.
Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ |
| |
|
Host | Thursday 28 October 2010 - 20:24:54 | | |
A co bych měl udělat aby to bylo v pohodě? Zítra jdu koupit těsnění dřiku ventylu. Ještě jsem přemyšlel jestli nemůžou být ucpané mazací kanálky. Protože se mi zdá,že mi cvrlikal ventyl na tom prvním válci. A když to málo maže na volnoběh a když přidám tak se tam přece tlak zvíší a vymezí tu vuli mezi tim. Přemíšlím ještě čím by to mohlo být,protože první varianta asi odpadá. Když jsou zdvihatka dobré,tak teď uvažuji čím to může být než to poskládám a bude mi to zase dělat! |
| |
|
cxfhf | Friday 29 October 2010 - 08:46:46 | | |
V lete jsem auto koupil astru od jednoho typka s naprosto stejnou zavadou za 4 tis.Za 300,- jsem vymenil zapalovací modul,300,- kabely a 350kč svičky a auto jsem se ziskem prodal dal Byla chyba v zapalovacim modulu,ktery chvilema šel a chvilema ne.Na diagnostice se mi taky nic neukazalo... |
| |
|
Radi | Friday 29 October 2010 - 10:48:34 | | |
To by byla taky možnost,ten zapalovací modul. Ale proč to jede ve vetších otáčkách? Svíčky mám nové i kabely sem kupoval nové. To těsnění dříku ventylu vyměním a poskládám to. Musím hledat dál. Ten modul si někde skusím pujčit a uvidím jestli to bude tím. Zatím díky všem! |
| |
|
cxfhf | Friday 29 October 2010 - 11:23:05 | | |
Hmm,protoze proto.klidne se vsadim o kilo ze je to elektronicka zavada na zapalovacim modulu.Chybu RJ bych temer vyloucil.Jakekoliv rozebiranbi motoru je nysmysl.Pokud se to nekdy chytne na 4 a nekdy jede na 3 tak je to elektronicka zavada a ne mechanicka.To by to furt jelo na 3... |
| |
|
Jiřik | Friday 29 October 2010 - 16:20:50 | | |
No, to pravda být nemusí, při slabé kompresi jednoho z válců to taky líp pálí při zvýšených otáčkách (nestihne to tolik ufouknout), takže sázíš stovku 50:50 |
| |
|
dada | Friday 29 October 2010 - 18:37:23 | | |
u mého Z16XE byly přidřené ventily a přesně to dělalo co píšeš, profrézovat vodítka a vyměnit gufera....voser a v servisu s výměnou ventilů a 10kilopeněz |
| |
|
Radi | Friday 29 October 2010 - 19:00:29 | | |
Já mám taky podezření na ten přidřený ventil,už jen stoho důvodu,že cvrlikal a předtím mi to nedělalo! ten zapalovací modul to být může,to mi taky říkal v servisu když sem byl na diagnostice,nebo taky,že zdvihatka můžou být špatné. Ale ty jsou dobré. Tak buď to bude ten ventyl,nebo ten modul. Jedno stoho,ale spíš bych řekl ten ventyl. Tak teď nevím jestli to mám složit,nebo sundat hlavu? |
| |
|
cxfhf | Friday 29 October 2010 - 19:12:49 | | |
No,pokud jsi sunal jenom vacky tak to dej dohromady a vyzousej ten zapalovaci modul.To je preci prvni vec co zousim nez rozhrabu celej motor.Jakmile sundas hlavu pocitej cca 600 za nove tesneni + 600za nove srouby.Dale cca 300-500kč za srovnani hlavy a v tu chvili uz bych kazdopadne zabrosil ventily a sedla+sa¨mozrejme nova gufera.Takze co je jednodusi?Dat to dohromady(predpokladam tedy ze neni sundana hlava)a vyzkouset zapalovani,nebo to rozhrabat,tohle vsechno udelat vicemene predcasne/zbytecne a pak zjistis ze to je ten modul? Okdud jsi?Mozna bych ti ho mohl pujcit na zkousku.... |
| |
|
|