Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vectra 4x4 turbo - koupit či nekoupit |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | hlavne ji nedavaj vytunit ke slovenske firme Odkaz | ||
| |||
Kona pavel |
| ||
Host | mám zajem o motor Opel Vectra B-ř 2.0-16V Nabidněte Děkuji . | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Kona pavel napsal ... mám zajem o motor Opel Vectra B-ř 2.0-16V Nabidněte Děkuji . myslíš ten 100kw ? Lesák má k prodeji myslim 110kw... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | QPC: jde o to na co to potřebuje C20XE se do Vectry B nedával ale to víš. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | vim,ale pasuje tam stejně jako x20xev...takže je to o vkusu .-) Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | No já bych ho s tím z STK vyhodil !!(a) Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Na STK ani nepoznají, jestli máš 1.6 , nebo 2.0! Kdo by se hledal s číslem motoru, které je beztak někde už vyrezlý? 20XE do Ve Be klidně, ale bude to muset víc točit. Určitě to ale pojede líp, než XEV, obzvlášť když dá převodovku F20. Navíc skončí problémy s blikajícím Checklightem- M2.5 nebo 2.8 je ještě poctivá elektronika. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Jirko ano i ne. X16XEL, X18XE, X20XEV půjdou fakt těžko rozeznat ale C20XE má jinou hlavu, jiný víko a má navíc ještě rozdělovač - teda některý už ho neměli ale pořád bude vypadat to co je běžně z motoru vidět (vršek) prostě jinak a člověk uvědomělý (např. STK kde hodně dělaj Oply) pozná rozdíl na první pohled. Ale jen tady plníme vlákno tlacháním, třeba tazatel potřebuje jen nějaký náhradní díly na svůj třeba potkaný motor - účel zatím nevíme. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jasně, nebudem vytvářet plané hypotézy... Ten rozdělovač by např. u Astry H vypadal opravdu hodně blbě ale jak píšeš ten M2.8 už to má moderněji. Je to ale motor zdařilej, v takový Astře G by fungoval pěkně. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | lesak napsal ... Kdybys do toho šel a potřeboval nějaké díly tak tu mám komplet celou vectru A 2000 4x4 na díly jen v ní je motor 2,0 16V 110 KW (a je mi také líto ji rozebrat ale co s ní) Zdravím . . . možná bych měl zájem. . jestli je ještě k mání. . kdyžtak se ozvi na Email . . . co za ní a tak | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |