• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega MV6 r.v. 2000, rôzne otázky (kúrenie, motor, klíma)
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
KopA
Sunday 19 December 2010 - 00:02:55 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Autoklima - máš asi v háji regulátor větráku. I autoklima má pro větrák něco jako odpor ale je to taková kostka s žebrováním a o mnoho dražší.

Línej motor - nemáš něco s tím přepínáním dlouhýho a krátkýho sání - to vypadá jako by to jelo na krátký sání - není krouťák v nízkejch otáčkách. Zkus se podívat jestli někde neuniká podtlak třeba prasklá spojka, kolínko je možný že když je to studený tak to jde ztuha a malá netěsnost v podtlaku dělá brikule - jak se to ohřeje jde vše snadno takže drobné vady se vytratí.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Rob2
Monday 20 December 2010 - 17:48:22 Citovat
Host
Motor ventilátoru topení je řízen elektronikou (nebudu blíže popisovat fci), kde je výkonovým prvkem trojice FET tranzistorů BUZ 102. Velmi špatná konstrukce (tr. jsou letovány místo přitažení šroubkem - křidélko je odříznuto) způsobuje odletování, přehřátí a vnitřní zkrat tranzistoru(ů). Stačí jednoho z nich. Potom samozřejmě jede ventilátor naplno bez možnosti regulace. Opravit to jde, ale je to trochu pracné na precizní provedení - naprostým laikům nedoporučuji. Regulátor se nachází ve vzduchovém kanálu za skřínkou před spolujezdcem a nový stojí okolo 6-ti tisíc (fakt nevím, co je na tom tak drahé!)
Mojzo
Tuesday 01 February 2011 - 11:16:11 Citovat
Host
Páni, ďakujem za rôzne typy, ktoré mi pomohli dať vozidlo dohromady.

Slabý motor po naštartovaní: Áno, nie celkom tesnil podtlak riadenia klapky v sacom trakte. Po pretesnení je to tá správna divoká mašina, ako sa sluší a patrí.

Kúrenie som vyriešil kartónom pred chladič

Klimatizačnú jednotku: Áno, musí tam byť vadný ten člen za palubnou doskou.

Vyradenie TC: Zrušil som jeden snímač z ABS a už to funguje ako chcem. Nejde TC, ABS, no ide rýchlomer. Svietiace kontrolky som vyriešil prelepením čiernou izolepou.

ďakujem ešte raz.

Ešte otázka: Má niekto z vás LSD diferenciál na predaj, ktorého by sa chcel zbaviť? 3,7:1 alebo 3,9:1, to je jedno, najmň nech je to špéra

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2064 sec,0.1710 z toho dotazů.