Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zajimave :) |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Co je horší, že motory V6 mají nalisovaný pístní čep v ojničním oku a kluzně uložený v pístu, takže není moc snadné píst oddělit Zkusím aspoň podle označení pístu dohledat materiál Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Tak materiál je AlSi co jinýho spíš tě zajímá jak to vyrobili potažmo jakou to má hustotu. Co to je za písty? Sme tady řešili MAHLE tam se to dá poznat dle označení. Obecně to taky poznáš podle toho jestli je píst zevnitř hladkej nebo jako šmirgl - šmirgl = kovanej. Jestli to písty vydržej si skus spočítat do výkonu 60kW na 1 litr kubatury motoru stačej litý jak plánuješ víc musíš dát kovaný. A jestlli budeš soustružit tak bacha písty nejsou kulatý ale jsou to šišky do všech stran tak ať vám to nenamlátí. P.S. kámoš dělal ve firmě kde vyvíjeli a vyráběli písty. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak jsem z vnitřní strany pístu našel označení výrobce - NÜRAL Podle povrchu pístu to bude píst litý, povrch je téměř hladký. Tzn že pro můj motor by byly rozhodně potřeba kované písty, pro vrtání 87.5mm, zkusím pozjišťovat kolik by vyšla výroba na zakázku, na motor 3.2 se asi jen tak neseženou, spíš jsou k sehnání na 3.0 Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To bys dal majlant! Nemá třílitr vrtání taky 86? Pak by stálo za to porovnat s 20XE., určitě je snažší upravovat 3.0 než 3.2 | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | trilitr maj v nabidce pisty 86 a 86,5. pisty Odkaz | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | 86.5, to je pořád málo, když mám vrtání 87.5. No uvidím, jakou dostanu odpověď s cenou Aspoň už vím s čím to porovnat, když ty z odkazu v neměcku vyjdou na 999€. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | a kam si psal nato psal na tu individualni vyrobu tady v CR je nejaka firma co se tim zabyva..?? | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Legende je to oříšek 87.5 se moc nedělaj. Chvíli sem hledal a našel že MAHLE tenhle rozměr nedělá. Jediný co by snad mohlo jít použít je toto Odkaz A cena je dobrá Cosworth přímo nabízí 6 hrnků za $1200. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
misan26 |
| ||
Host | a co ojnice ty nato pujdou dat ty co pouzil tamten taky...?? | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | misan26 napsal ... a co ojnice ty nato pujdou dat ty co pouzil tamten taky...?? Toť otázka, předně ty písty jsou pro úplně jiný auto maj jen vyhovující průměr. Musely by se upravit a třeba taky ne - chtělo by to to výkres a porovnat. Co se týče ojnic tak to je zajímavý MV6 má zdvih 85mm a 3.2 88mm pokud by měl píst stejné dno tak by se použitím ojnic z MV6 efektivně snížila komrese - bohužel mám pocit že až příliš. Pokud vemu anabázi se snižováním hlavy kde 1mm přidá necelej 1 poměr. Ty 3mm by udělaly z 10:1 rázem 7:1 což už je asi moc málo (myslím že turba maj 9 nebo 8 ) ale za předpokladu že by se to s kratší ojnicí vůbec točilo [ Upraveno Friday 07 January 2011 - 00:51:09 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |