Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Mnohé problémy s motorem |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Petr L. |
| ||
Host | Zdar Opláci, Jsem vlastníkem již 3 omegy B tentokrát Omega B Facelift 2.2 motor Z 22 XE a už si nevím rady co s ní?? Začal bych asi tím, že se mi objevil olej ve svíčkách, někdy svítila kontrolka check engine a někdy ne avšak jezdila v pohodě nikdy neselhala.Jezdil jsem s tím asi měsíc.Pak se ale utrhl vlnovec u jeho hrdla, tak jsem to odtáhl do servisu (domů jsem s ní ale dojel asi 10km).Pak už nastartovat nešla proto jsme jí odtáhli.Výfuk mi opravili a při tom jsem nechal přetěsnit i víko motoru.Pro jistotu jsem vyměnil i svíčky(2bodové NGK).Olej při kontrole ve svíčkách nebyl.Minulí týden jsme jeli z chalupy a počítač mi na chvíli ukázal check level oil(oleje bylo dost)pak už se to prozatím neukázalo.No a včera jsem je z Rostoklat domů do práglu a z ničeho nic to spadlo(předpokládám) do nouzového režimu.Samo to řídilo otáčky na max 1500.Zastavil jsem a vypnul motor.Znovu nastartoval a v pohodě pokračoval dál po chvíli ta samá závada.Objevilo se to asi tak 5-6x a V Praze to najednou přestalo.Domů jsme dojeli bez této závady.Trochu jsem jí i vytáčel ale nic držela se.Volal jsme hned servismanovi a řekl že to je čidlo otáček, po přečtení zde psaných diskuzí to ale může být ještě čidlo na klikovce.Tedy pokud jsem to správně pochopil. Dneska jsem jel na otočku do práce stalo se mi to 2x na semaforu a pak dobrý ale zpět domu, už jsme myslel že pojedu jen na nouzák. Po výměně svíček jsem měl občas divní pocit že to jede jen na 3 válce.Ráno kolikrát když jsem nastartoval motor šlapal jak hodinky ale jak jsem se chtěl rozjet jako by ho chudáka někdo škrtil.Servisák mi řekl, že je to asi zapalovací cívka, že tam slyší vysoké napětí.Je tohle vůbec možné slyšet??Nebo jde nějak poznat, že je cívka v tahu?? Taky se mi občas stává, když třeba parkuji, že mi ztuhne volant, kapaliny je ale dostatek a jak říkám dělá to jen občas. Rád bych uvítal vaše rady a hlavně proto že už nějakou tu zkušenost s těmito vozy mám ale servisaci stojí většinou za h... a věřit se mi jim nechce.Stále mám totiž pocit že jim cpu prachy do chřtánu a výsledek 0. Takže kdyby měl někdo zájem si třeba i vydělat má možnost.Já prostě potřebuji 100% důvěru nejen v auto ale i v servisáka.Jedeme za měsíc na dovolenou 2000km tak bych nerad aby se něco podělalo. Jo ještě drobnost nejsem úplná lama ale auta zrovna moje hobby nejsou tak buďte shovívaví. Díky moc Petr | ||
| |||
Petr L. |
| ||
Host | Jo ještě jsem zapomněl když jsem byl v servise a měl klíče v zapalování poloha ON slyšel jsem cvakání po přiložení ucha na filtr vzduchu?? | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Koukám že jsi z Práglu, tak zkus kontaktovat uživatele Legend, to je takový náš guru přes značku Opel a vlastně i ostatní a nebo se tu ukáže sám a poradí. Píchne ti auto na diagnostiku a uvidíte, co bude v paměti závad a na případné opravě se s ním určitě domluvíš. Kdyby se při diagnostice zanořoval nějak moc hluboko do motoru a začly z toho lítat nějaký součástky, tak se nediv...to už probíhá oprava Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Petr L. |
| ||
Host | Díky já si to myslel akorát budu muset počat až se objeví, nemám totiž registraci takže asi kontakt nikde neuvidím. Jsem právě na tu diagnostiku chtěl jet ale nemám rád značkové servisy.Jestli to má a bude ochoten se na to juknou tak budu štastnej jak blecha.Páč Legend je tu legenda | ||
| |||
Petr L. |
| ||
Host | AKTUALIZACE teď jsem vyběhl před barák a kontroloval veškeré vedení kabelů, na oko se zdá vše v pořádku.Cvakání u toho vz.filtru dělá jakýsi váleček mezi filtrem a nádržkou na chladivo.Netuším co to je. Nicméně po chvíli beznadějného koukání pod víko kapoty jsem motor nastartoval a po asi jedné minutě klidného běhu při 400ot/m , buch otáčky vylítli na 1500 a kolísavě se mihotali 1000-1500.Při tom na mě ošklivě svítila kontrolka servisu.Zdechl jsem to a po chvíli opět nastartoval po necelé minutě opět to samé s jediným rozdílem, že na mě nežhnula kontrolka servisu ale check engine(hlava mi to nebere, né že by někdy jo ) HELP ME pro jistotu kdyby se tu objevil někdo (Legend) kdo mi pomůže tak můj mail je Email | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | 4 valec a klidny beh ve 400ot/m ? Volnobeh by mel byt +- 800 | ||
| |||
Petr L. |
| ||
Host | máš pravdu je to 800 | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | už jsem poslal mail Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak Legende, jak fungujou ty Silvery? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Jiřík: Pořád nic moc, Passat 1.6 teď má spotřebu 10,6 a Vectra C 1.8 má 10,0 takže pořád je VC o něco úspornější ikdyž má větší motor. Když porovnám že s 5.0 V8 mám dlouhodobě spotřebu 16,0 Jak jsi na tom s časem tento týden? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |