Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ventil EGR a snímače otáček |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Valach |
| ||
Host | Zdravím pánové, byl jsem s omegou na diagnostice, protože mi mezi cca 1300 - 1800 ot. hrozně cuká a při startování to je někdy jako by jela na 2 válce - 300 ot. a hrozně se klepe a dělá kravál. Diagnostika ukázala vadný EGR a chybu snímače otáček při startu. Servisák mě seznámil s tím, že EGR stojí 5 000,- a snímač otáček 1 800,- a jsou tam 3. Nechce se mi ale měnit všechny 3 snímače. Nevíte, který by to mohl byt? Aspoň teda jestli klikovka.. Jo a nemáte někdo nějaký obrázek, na kterém by bylo umístění těch snímačů? EGR jsem našel. Četl jsem o zaslepení, ale stejně by to házelo chybu, tak to asi budu muset vyměnit. Nebo nemá někdo nějaký nápad na levnější opravu?? Díky za rady.... | ||
| |||
Valach |
| ||
Host | Jo zapomněl jsem, motor X25XE, manuální převodovka.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jaky motor? Kriticky byva snimac kliky, na vacce neni az tak nezbytny a jede to i bez nej a o tretim nevim - ale zalezi jaky motor to je, mam zkusenosti s V6 a tam jde EGR zaslepit v pohode, na druhou stranu mi jeste nikdy nedelal problemy. Na starsi auto bych tyhle provozne nekriticke dily shanel na vrakaci, 5 litru je sakra moc, za to je cely nastrojeny motor (nebo i cela Omega ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Snimac kliky je vedle olej. filtru, konektor ma za motorem nahore, mohl by to delat. Zkus ho nejdriv vyndat z motoru a ocistit. Snimac vacky je nahore vepredu na strane ridice, ten muzes zkusit odpojit a sledovat, jestli se to zlepsi - melo by to jet se svitici kontrolkou ale skoro normalne. Co myslel tretim spinacem, to netusim. A pod EGR vystrihni normalne kus hlinikoveho plechu. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | tohle by ti mohlo být k užitku. Je tam vše potřebné uzitecna_data.pdf -čidla přeměřit ohmetrem dle tabulek v přiloženém souboru [ Upraveno Friday 05 August 2011 - 22:46:32 ] Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
Valach |
| ||
Host | Díky moc kluci, zitra se tam podívám, jestli to najdu a zkusím to prověřit. Pak dám echo. Díky za pomoc.... | ||
| |||
omega |
| ||
Host | ahoj prosim mohl by my nekdo poslat podrobny navod na vyblikavani chyb na opel omega mv6 B prosim na email : Email moc dekuju | ||
| |||