Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Tigra :: TIGRA :: Tigra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Samovybíjení autobateri |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jetti |
| ||
Host | Ahojte, začala se mi vybíjet autobaterie u vozu opel tigra 1.6 již asi po 2 dnech stání auta nenastartuji, změřil jsem, že při klidovém stavu mi něco odebírá proud, ale nemohu přijít na to co, díval jsem se již na světlo od kufru, autorádio, ale stále se mi to nepodařilo najít Odběr je 0.3A což je opravdu hpdně, neporadil by mi někdo co by to mohlo ještě být nebo jak najít závadu? Děkuji | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Zacni tím, že zapoj ampérmetr k minus pólu baterky a postupně vyndávej pojistky, pak napiš při které pojistce to přestalo žrát proud, podívám se podle toho, jaké spotřebiče by to mohly dělat Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jetti |
| ||
Host | Super nápad díky, jen se chci zeptat proč mám ampérmetr zapojit zrovna na mínus? Proč ne na plus? Díky za vysvětlení, zítra na to kouknu | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslim, ze je to celkem jedno ale u minusu je mensi riziko, kdyz si nekde skrtnes o kostru Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||