Mám podobný problém jako kolega ZmrzlyvOplu v jiném zdejším teplotním vláknu. Jak mám potom rozumět tomu když jsem letos v mrazech táhl známému auto na laně asi 35Km kopec nekopec, tak mi teplota podle teploměru nevylezla na víc jak cca 70°C, sice to topilo, ale nic moc přesvědčivého a když jsem dojel domů, tak chladič a hadice od chladiče byly studené jako když jsem odjížděl. Termostat jsem měl několikrát venku a taky jsem ho zkoušel na propustnost , vše je OK. Jo jinak mám VectruB 99, 2,0 Di 16V což je stejný motor jako popisuje kolega v jiném vláknu. Proč motor nevytvořil s takovou zátěží jakou je auto na laně dostatek tepla, že by styl jízdy, jeli jsme z kopce a do kopce jsme tlačili??? Přiznejme si, že někde němečtí soudruzi udělali chybu a zlaté české ručičky neví kde. Vysvětlení o stylu jízdy a zatížení motoru možná sežere dvacetiletý nezkušený mladík sedící u PC který má první auto v životě, ale mi toto nestačí. Ale štve mně to taky, už jsem toho přečetl spoustu a vidím, že jsou lidi kteří problémy mají a jsou takoví kteří nemají. Pokud bych se měl smířit s tím co píše spousta lidí jako třeba Csala, tak některá skupina kecá. Jelikož problémy tohoto rázu mám, tak pak nevím. Za svůj život jsem vystřídal desítky aut, ale takto stupidně se ještě nechovalo žádné a naftové už tím tuplem. Závidím lidem co mají problém s přehřívajícím se motorem. |