Autor
|
Příspěvek
|
patrik | Monday 06 February 2012 - 11:31:41 | | |
| |
|
wisastar | Monday 06 February 2012 - 11:54:06 | | |
patrik napsal ...
zdravim oplaci chtel by jsem se zeptat jestli jde predelat sani z opla 1.6 16V na 1.6 8V mam oba motory a chtel by jsem tu 8V udelat silnejsi ze by jsem prekopal sani svody vstriky je to technicky mozne dik za odpovedi
hlavy jsou jine, tudis sani bude jinaci... A k cemu to delat? nicemu to nepomuze. |
| |
|
Host | Monday 06 February 2012 - 11:57:40 | | |
chtel by jsem zvisit vykon na tom motoru ale zase nechci ho odrovnat jsem snim max spokojen jeste me nesklamal ale nake koniky navic by mu neuskodily uvazoval jsem koupit motor z astri ten 1.6 8V 62Kw alenevim estli to sedne |
| |
|
wisastar | Monday 06 February 2012 - 13:09:19 | | |
Host napsal ...
chtel by jsem zvisit vykon na tom motoru ale zase nechci ho odrovnat jsem snim max spokojen jeste me nesklamal ale nake koniky navic by mu neuskodily uvazoval jsem koupit motor z astri ten 1.6 8V 62Kw alenevim estli to sedne
To nicemu nepomuze... ty tam mas jednobod? Pokud jo tak jedine prekopat na 4bod ale z toho se otakujes... je tam jina eletrika, ECU atd.. Kup si dvoulitra 8V. To je neznicitelnej motor. |
| |
|
kuba | Monday 06 February 2012 - 13:10:06 | | |
Host napsal ...
chtel by jsem zvisit vykon na tom motoru ale zase nechci ho odrovnat jsem snim max spokojen jeste me nesklamal ale nake koniky navic by mu neuskodily uvazoval jsem koupit motor z astri ten 1.6 8V 62Kw alenevim estli to sedne
Ten motor 1.6 8V 62 Kw by teoreticky měl být totožný ,jen má přímé vstřikování oproti 55Kw s jedním vstřikem. |
| |
|
Jiřik | Monday 06 February 2012 - 17:34:02 | | |
Jestli chceš tunit 1.6 8V vybruš jen sací kanály lamelovým kotoučkem a dej vačku z motoru, který má vyšší litrový výkon (ten 62kW by to mohl být, koukni na otáčky nejvyššího krouťáku, pokud jsou vyšší= vačka je ostřejší) myslím, že i 1,4 8V v AF byla ve verzi 60kW ta bude mít ostrou vačku 100%, snad tam půjde ? z 16V bych nedával nic. Samozřejmě C20NE je ideální řešení, s tím bys byl úplnej King !!(a) |
| |
|
wisastar | Monday 06 February 2012 - 17:58:42 | | |
kuba napsal ... Host napsal ...
chtel by jsem zvisit vykon na tom motoru ale zase nechci ho odrovnat jsem snim max spokojen jeste me nesklamal ale nake koniky navic by mu neuskodily uvazoval jsem koupit motor z astri ten 1.6 8V 62Kw alenevim estli to sedne
Ten motor 1.6 8V 62 Kw by teoreticky měl být totožný ,jen má přímé vstřikování oproti 55Kw s jedním vstřikem.
Nemas na mysli 4 bodove vstrikovani? |
| |
|
kuba | Monday 06 February 2012 - 18:13:46 | | |
wisastar napsal ... kuba napsal ... Host napsal ...
chtel by jsem zvisit vykon na tom motoru ale zase nechci ho odrovnat jsem snim max spokojen jeste me nesklamal ale nake koniky navic by mu neuskodily uvazoval jsem koupit motor z astri ten 1.6 8V 62Kw alenevim estli to sedne
Ten motor 1.6 8V 62 Kw by teoreticky měl být totožný ,jen má přímé vstřikování oproti 55Kw s jedním vstřikem. Nemas na mysli 4 bodove vstrikovani?
Přesně to mam na mysli |
| |
|
Host | Monday 06 February 2012 - 21:49:33 | | |
mockrat dik za rady jeste jak mam tim lamelakem brousit mate nake fotky o kolik nebo tak dik |
| |
|
Jiřik | Tuesday 07 February 2012 - 12:26:57 | | |
Čím víc, tím líp. Koupíš v železářství lamelový kotouček na vrtačku má to průměr okolo 30mm, dáš do vrtačky a vybrousíš kam dosáhneš (na sundaném sání). Když chceš pořádně, koupíš pružnou hřídelku a přiděláš to tam, to pak projedeš celý kanály. Pak vypláchneš petrolejem a nakonec Carlanem a vodou. Zvěč průměr škrticí klapky, jde to odbrousit pilníkem, jsou tam různý výstupky. Bez tý vačky to ale bude malý zlepšení, potáhne to líp mezi 4-5 tisíci. |
| |
|
|