Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Signum :: SIGNUM :: Signum ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2,0 DTI (74 KW); 2,2 DTI (88, 92 KW) |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Holi |
| ||
Host | Ahoj všem, uvažuji o koupi. Nejsem si jistej, jestli je tohle dobrá volba pro levnější ježdění. Proto vás prosím o rady a zkušenosti... Poruchovost... jízdní vlastnosti, atd... Vozidla se pohybujou od 70 do 200 tis (investice z mojí strany ca 80 až 120 tis) Díky Tomáš | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | v cem ten motor bude ze to bude do 200 tis? to uz davno byli 1.9 ne?? | ||
| |||
Meneator |
| ||
Uživatel #1707 Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12Příspěvků: 201 | Ty motory jsou konstrukcne skoro stejny. Maji stejne resenej blok, stejny cerpadla (pomerne poruchovy BOSCH VP44), rozvody reseny retezem, vyvazovaci hridele (u 2,2 dti, u 2,0 si nejsem jistej jestli vyvazovaci hridel ma). Jsou pomerne hlucny a maji vetsi vibrace, nez dnesni dieselovy motory, ale kdyz je motor vporadku, je to tissi a vibruje min, nez tehdejsi 1,9TDI. Nastup turba daleko pozvolnejsi nez u TDI, spotreba velice rozumna (u vectry C s motorem 2,2 DTI 92kW dalnice 130 na tempomat s prumernou spotrebou cca 5,5l/100km). Je potreba si dat bacha na rozvody. Uz jsem jich videl par potkanejch a u myho byla jen nahoda, ze jsem prisel na to, ze mam uvolnenej a rozpulenej napinak na rozvodech, kdyz jsem menil motor. Takze doporucuju zkontrolovat, ikdyz jsou spatne pristupny a lidi rikaj ze jsou vecny. Charakteristicky hlasity klapani motoru jen na volnobeh, ktery zmizi hed po pridani plynu, znaci hodne vytahanej retez vyvazovacich hrideli (tim padem taky ohromnej najezd kilometru), jehoz vymena je hodne narocna a retezova sada je hodne draha, taktez sada rozvodovyho retezu je hodne draha. Takze pokud je tvoje priorita levne jezdeni, poohlidnul bych se jinde. Mam doma opela s timto motorem a za 5 let odesla napr. spojka, turbodmychadlo, zmineny rozvod vyvazovacich hrideli, napinak rozvodoveho retezu, starter, predehrev vodniho okruhu, odpruzena remenice klikove hridele, alternator a mezichladic vzduchu. Vsechno sou to veci, o kterejch nikdo nikde nepise, ze by na ne tyhle motory trpely. Naopak zminene poruchove cerpadlo VP44 stale bez poruchy. A presne jeho jsem se bal pri koupi auta nejvic, protoze se o nem psalo kde co. Takze zaverem je to asi tak jako vzdycky, zalezi na jakej narazis kus, ale obecne je to slozitej motor (opet v porovnani s tehdejsimi nejrozsirenejsimi TDI) a pri vysokym najezdu kilometru te hodne drahy zavady nejspis neminou. | ||
| |||
Holi |
| ||
Host | Meneator: - díky za radu, jak říkáš.. je to od kusu (jako každý auto) Zaručeně zvážim pro i proti. Každopádně, kdo máte další informace - sem s nimi. Díky | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Zdravím majitele vozů Opel Signum! Uvažuji o výměně mého letitého Clia do roka a shlédl jsem se v Signu. Známý ho měl a velmi si ho chválil. Pak ho však opřel o strom. Vůz chci na dálkové trasy kolem 200 km a meziměsto cca 20 - 70km. Mám rád pohodlí, klid a plynulou jízdu. Ročně najedu kolem 20 - 25 000 km. Je mi do 26. Zalíbil se mi jeden kousek s motorem 3,0 CDTi 135 kW rv 06. Zajímá mě vhodnost volby, ND, servis a co vlastně můžu od vozu očekávat. V dobrém i ve zlém. Díky za příspěvky. Martin | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Co vím, tož tady v klubu má tuhle káru kamarád TOMdesign (s AT, ale tím si nejsem zcela jistý) a tuším, že je moc spokojený. Jinak aspoň pár drobností třeba tady: Odkaz W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||