Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
omega nestartuje |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mirek |
| ||
Uživatel #1410 Registrován: Wednesday 30 January 2008 - 13:04:29Příspěvků: 44 | Tak jsem koukal na Kelly jestli jsou ty čídla kliky stejná. Co mě zaujalo je že čidlo otáček kliky je zřejmě indukční - uvádějí u různých typů různé odpory. U čidla vačky je ale uvedeno že typ je Hall. Nemohlo by to tedy být čidlem vačky? Těsně před tím než to nešlo nastartovat se motor choval "hlučněji", jako když je přidřený spodek. Omega A 2,4i - odejitá Omega B 2,5 V6 - odejitá Omega C 2,2 16V - odejitá Omega C 2,5 V6 Omega C 2,6 V6 Caravan Vectra B 1,6 16V | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Něco podobného už se tu řešilo někde v jiném vlákně a jestli si to dobře pamatuju, tož to tam vysvětloval Marťas - pokud odejde čidlo kliky za jízdy, dokáže jej čidlo vačky do jisté míry "zastoupit" a ECU přejde do nouzového režimu. Tuším, že podobně to funguje i obráceně a domnívám se, že i s vadným čidlem vačky motor nastartuje. Odejde-li ale čidlo kliky, je po vypnutí motoru hotovo... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
mirek |
| ||
Uživatel #1410 Registrován: Wednesday 30 January 2008 - 13:04:29Příspěvků: 44 | Tak jsem se konečně dostal zase k nějakému laborování a zkusil jsem proměřit čidla kliky. Jak jsem se dozvěděl má mít mezi dvěma kontakty odpor cca 500 Ohmů. Naměřil jsem u obou (jak to původní, tak to nové z vrakáče) cca 470-490 Ohmů. To mě utvrzuje že zde chyba nebude a tak zítra chci zkusit vyměnit to čidlo vačky. Poraďte prosím, kde ho mám hledat (v kufru jsem ho nenašel! ). Děkuju za rady. [ Upraveno Friday 22 November 2013 - 19:46:14 ] Omega A 2,4i - odejitá Omega B 2,5 V6 - odejitá Omega C 2,2 16V - odejitá Omega C 2,5 V6 Omega C 2,6 V6 Caravan Vectra B 1,6 16V | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Úplně přesně nevím (zatím jsem to nepotřeboval, ťuky ťuk...), ale kdyby mi nikdo neporadil nic lepšího, tož bych ho hledal pod krytem rozvodů u některého z vačkových kol. Ale úplně jistý bych si nebyl... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
mirek |
| ||
Uživatel #1410 Registrován: Wednesday 30 January 2008 - 13:04:29Příspěvků: 44 | Tak jsem ho našel, teda ten snímač vačky. Je na pravé straně hned za krytem rozvodů pod tím hliníkovým válečkem (EGR?). Kabel je z konektoru ostře zahnutý o 180st. a ještě přimáčknutý na ten kryt, takže bych se nedivil že by mohl být zlomený. Měl by prý být shodný s Y26SE, zítra to zkusím prohodit z mé milované 2,6 a uvidíme - snad si ho neodpálím .... Omega A 2,4i - odejitá Omega B 2,5 V6 - odejitá Omega C 2,2 16V - odejitá Omega C 2,5 V6 Omega C 2,6 V6 Caravan Vectra B 1,6 16V | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | To je motorek volnobehu. Bez cidla vacky motor bezi normalne. Tim to nebude. Prohod cidlo kliky. Je to jedine cidlo bez kteryho motor nebezi. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |