Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
x16xel a sport.vačky |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Ahoj qpc, ne, C20XE jsem nečipoval, tam jsem dal už čiplou jednotku (byla zadarmo, měl jsem jich několik). Čipnul jsem jen tu šestnáctku, to stálo ranec-7500,- a dokud jsem neudělal úpravy na sání, vůbec se to neprojevilo. Motor 16XEL je samosebou taková olejnička, ale co se mi líbilo byla velmi nízká spotřeba při dost vysokých rychlostech (do Švýcarska přes Německo- přesně Žatec-Konstanz za šest hodin) a spotřeba měřeno od plné do plné 7,2 !! Takový výsledek nedokáže ani žádný atmosférický dvoulitr, ani Tvoje turbo a o šestiválech se tu zmiňovat nebudu. To je přesně výhoda těchto motorů, ale je fakt že na LPG už se rozdíl ve spotřebě dost smývá. V plynu žerou tyhle motory kolem osmi, což dvoulitry dokážou taky. ------------------------------------------------------------- A propo, kolik LPG Ti papá to turbo, máš ho předělané, ne? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | žádné moje auto není na LPG....OPC mam při cestování průměr 8,5-9/100, vectra i500 dokázala taky 8,5/100 a vectra b s motorem x18xe jela do francie za rovných 7/100 Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Aha, tak jezdíš na béňo. Nevím jak jsi tu dálku jel, já jsem jel kolem 170, ale to je celkem jedno, 18XE a 16XEL stejně není větší rozdíl (1.8 ale aspoň nežere olej ) Tak na výkon 200kW je spotřeba kolem devíti skvělá! Nicméně je to jako kdybys jel za dvacet plynu (to bere např. Corvette ZR1) Mně bere VeCe 3.2 průměr posledních 4000km přesně 12,3 litru LPG a 0,4 l benzínu na 100km přičemž jezdím 70% couračky ve městě (do 6km). Zajímalo by mně, jestli jezdíš taky na 95 okt. , nebo raději jen na 98 a víc? U takto našláplého motoru natankování obyč. BA dost sníží výkon, jak to vnímáš? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | na poposkakování B95 stačí ,jinak B98....nebo i B100 ..navíc odečítám DPH...!!(a);) Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | No jo, to je někdo VIP __; osobně pomalu začínám přijímat myšlenku, že blízká budoucnost je holt v turbomotorech I když se snažíme cizelovat atmosférické víceválce jak to jde a LPG nám k jejich přežití hojně pomáhá, tak například Ecopower od Saabu, nebo TSi od VW je dost tvrdý oříšek. Dokonce i u BMW se nakazili tím morem čtyřválcového turba. Jsou zde ale nesmrtelné klenoty, jako například hořčíkový R6 ve 130/330i (190-200kW) který bychom neměli v životě minout (viď Legende?) Už se těším, až nějaký pokřtím plynem. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] | |