Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Turbo na benzín |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
otto |
| ||
Uživatel #4950 Registrován: Monday 09 February 2015 - 19:19:55Příspěvků: 5 | Dominik napsal ... co že tam máš s tím sáním tu trubičku? tomu nějak nerozumím a zajmá mě to To je vyhrievanie sania .povodne to bol okruh egr. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | 2otto, jako konicek je to hezke. Motor sice neznam, predpokladam, ze to melo puvodne 100koni, takze drobnyma upravama 127 a pripadne dalsich spickovych 45 koni navrch z 1,6ky atmosfery. Opravdu tomu verite? | ||
| |||
otto |
| ||
Uživatel #4950 Registrován: Monday 09 February 2015 - 19:19:55Příspěvků: 5 | Sanie z kadeta 2litra vykon merany na brzde .45k. na N2O podla velkosti trisiek zo setu plus_minus. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | opet spatne, proc toho nekoupit za par korun rovnou kadetta GSI s poctivym dvoulitrovym motorem a lehkou karoserii? Odkaz a byvaji i predelavky s motorem z turbocalibry .... ale ja to neodsozui, je to hezky konicek, sympaticke snazeni, mam samozrejme pochybnosti o mereni vykonu-co to bylo za brzdu, nejaka zkusebna nebo nejake udelatko v garazi chiptunningarske firmy? Vychazim proste z faktu, ze profesionalni upravy atmosferickych benzinovych motoru jsou neskutecne drahe a navyseni vykonu byva zpravidla o par procent, tady je to skoro o 30 zmenou sani a zaslepenim EGR ventilu a po rajskem plynu skoro dvojnasobny vykon motoru. Taky jsem sveho casu koketoval s myslenkou, ze nepatrne zvednu vykon stare dvoulitrove omegy, pac jsem par korun sehnal hlavu se zavodniho kadetta s ostryma vackama, ale pak jsem usoudil, ze to za to nestoji a hlavu jsem nekomu venoval ... ja proste neverim, ze jde za par korun bez kompletniho a velmi draheho prekopani motoru vyrazne zvednout vykon. A to se vubec nebavim o spolehlivosti a trvanlivosti upraveneho motoru. A vubec neresime otazku, ze i kdyby nahodou doslo k vetsimu vykonu, je zapotrebi vyrazne zapracovat na podvozku. Mam hodne stare turbosubaru a to ma i na zadnich brzdach vzduchem chlazene (dvojite) kotouce, predpokladma, ze astra ma treba ma mozna bubny. Proste neverim, ze domaci kutilstvi dava lepsi vysledky ne fabrika. ... Proste chci-li mit svizne auto, vyberu si to nejsilnejsi, co fabrika delala s uvahou, ze to bude vyvazene, pojede to slusne uz v zakladu a bude to mit i odpovidajici podvozek a pak pripadne ladim, ale delat z atmosestnactistovky zavodni motor mi prijde jako nesmysl | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |