Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
sekundarni vhaneni vzduchu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | Zdravim,nemate někdo zkušenost s rozebranim motoru tohoto zarizeni,toci se jen to hvizda cim dal vic,ocividne by to chtelo namazat,z jedne strany se to namazat da,ale ze strany te turbiny to je uz horsi,kolem dokola je to snytovany,nyty jsem oddelal (daji se pak nahradit srouby),jde pak ale oddělat jen viko a dal se nemuzu dostat,je tam ta turbina,a ted nevim jestli je na hrideli nalisovana,nebo nasroubovana,zatim nechci pouzit hrube nasili.Diky za rady. Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Ahoj, Motýlku! Zkušenost je taková, že když ten bazmek celej vyhodíš nebo odpojíš, popř. vyndáš pojistku, tak se nestane vůbec nic, motor funguje i bez toho... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | No to ja vim,to jsem se tu docetl,ale prislo mi to skoda vyhodit jen kvůli tomu ze by stacilo to zrejme jen promazat,koukam na to jako strojar,tak proto se ptam. Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Tož s tím ti, bohužel, poradit neumím - nejsem strojař, na svém motoru tenhle pochystátor už nemám a co vím, tak to lidi jen odpojují, protože na funkci (rostlináře) to žádný vliv nemá... [ Upraveno Tuesday 12 August 2014 - 09:44:50 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Je to uplne nanic, vyhodit to je nejlepsi reseni... Jediny ucel byl IMHO pro splneni nejakych ukazatelu emisni normy, teoreticky to rychleji zahreje katalyzatory a kratsi dobu to smrdi ale jde o par desitek sec. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Motýlek |
| ||
Uživatel #1193 Registrován: Wednesday 11 July 2007 - 18:51:16Příspěvků: 100 | Tak se to podarilo kompletne rozebrat a dela to lozisko 626 2RS,bylo vyschle a tak piskalo,je tam jedno,na strane u uhliku je kluzne,to je v poradku. Omega B. 2.5V6 X25XE Irmscher | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Resim stejny problem. Jakym zpusobem jsi oddelil turbinu od motoru ? Je tam zavit, nebo je to jen nalisovane ?? | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Ten anonym jsem byl ja. Takze, situace se ma tak. Turbina je nalisovana, na stahnuti jsem pouzil M5 zavitnik, ktery jsem vrazil do osicky, pridrzujice ji klestemi - to bez problemu sunda turbinku. Motor se vytahuje z pouzdra zezadu a to tak, ze je potreba stlacit celkem 6 protismernych zapadek, ktere jsou mirne utopene - plochym sroubovakem to jde samo, aby se nevratily, vrazil jsem mezi ne a pouzdro vyvazovaci pasky. Pak se da cela plastova objimka vytahnout a motor vypadne sam. Pak uz jen obykla rozborka a sborka elektromotoru. Je to zabava urcite na par hodin, ale vzhledem k cene nahrady cerpadla ( 13000 ) se investice 2-3 hodin casu spolu s nakladem na lozisko 45Kc asi vyplati. | ||
| |||