Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Tuesday 23 August 2016 - 22:19:20 | | |
| |
|
Anonymní | Wednesday 24 August 2016 - 13:23:13 | | |
Domnívám se, že to pasovat bude. Ono vyrábět nějaký díl jinak z důvodu odlišné motorizace je velmi drahý. Proto je lepší vyrábět budíky pro všechny motorizace včetně diesel/benzín a jen se nanejvíš nedá žárovka tam, kde není potřeba aby svítila. Zkus zavolat na vrakoviště, jestli poradí. Doporučuji to v Mostě, je tam moc šikovnej chlapík. |
| |
|
Anonymní | Wednesday 24 August 2016 - 18:29:14 | | |
Určitě bude jinej otáčkoměr, nafta tipuju tak do 5000/min, benzín 7000... |
| |
|
Anonymní | Wednesday 24 August 2016 - 21:26:08 | | |
No, on nutně nemusí být jinej co se týče mechanickýho zpracování, ale můžou tam být jinak polepy. |
| |
|
Anonymní | Thursday 25 August 2016 - 17:55:30 | | |
Děkuji za odpovědi,liší se jen tím otáčkoměrem-číselně,ale to vůbec nevadí,jinak je vše uděláno v zapojení konektoru s těma kontrolkama,ale funguje |
| |
|
|