Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Z18XE problémy |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mateo |
| ||
Host | Ahoj, prosím o radu. 1) začalo mi syčet z pravé strany motoru viz video: Odkaz (mtor už má své roky ) - myslel jsem si, že to bude těsnění pod víkem krytu válce (na pravo byly vidět jasné bublinky a malý únik oleje), koupil jsem nové těsnění, přetěsnil a přetmelil, ale problém přetrvává (syčení) - výfuk zvláštně bublá 2) otáčky se na volnoběh drží pod 750 ot/min 3) auto ztrácí vykon, do kopce musím podřadit a zvednout otáčky Předem díky za jakékoliv rady | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | "...těsnění pod víkem krytu válce..." - co to přesně je, ventilové víko...? Tam ale za normálních okolností nemá co foukat. Co voda a olej - nejde jedno do druhého...? W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Vrchní díl motoru co kryje vačkové hřídele a ani voda ani olej mi neubýví a ani se nemíchají dohromady | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Že by EGR ventil zaseknutý v otevřené poloze? Nebo to může foukat přes těsnění hlava-svody nebo svody-výfuk. Obě tyto věci můžou ovlivnit údaje z lambdy a způsobit tedy problémy s volnoběhem i ztrátu výkonu. | ||
| |||
Mateo |
| ||
Host | Anonymní napsal ... Že by EGR ventil zaseknutý v otevřené poloze? Nebo to může foukat přes těsnění hlava-svody nebo svody-výfuk. Obě tyto věci můžou ovlivnit údaje z lambdy a způsobit tedy problémy s volnoběhem i ztrátu výkonu. tak vymontoval jsem EGR a je zaseklý v zavřené poloze | ||
| |||