• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Sportovní filtr-o kolik výkon nahoru u Corsy B Gsi
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Mongoose
Tuesday 10 May 2005 - 23:18:10 Citovat
Host
Zkus se nejdříve poohlédnout po těch levnějąích... A za zbytel pořádný lauf ... Já laděný výfuk nemám... Moje drahá polovička by mě zabila ...
riwal
Wednesday 11 May 2005 - 07:03:12 Citovat
Host
A co takhle K&N, Green je pro amatéry

Ale stejně co vąechno psychika dokáľe, zkusili jste jet úplně bez filtru ?



[ Upraveno St kvě 11 2005, 07:04 ]
aaa
Wednesday 11 May 2005 - 08:20:26 Citovat
Host
Riwal: zkouąel jsem to u Vectry B a ani výkonově to je stejné,zvuk se změnil jen cca 5%,takľe jsem tim pádem koupi bavlny zavrhnul...
Yper
Wednesday 11 May 2005 - 09:06:27 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
No, já jsem ho ke své VéBé dostal od pův. majitele.
Ale vzhledem k tomu, ľe jsem aľ moc slyąel turbo (X20DTL), tak jsem ho daroval svému mechanikovi.
Výkon tam trochu byl, ale ten pazvuk co se linul od motoru mi vadil - bylo to podobné, jako u Fáčka, kdyľ netěsnila pořádně boční zrcátka plechovým průchodem dveří - tenkrát jsem to musel dotěsnit molitanem. Přeci jen mám radąi, kdyľ motor není slyąet, ale k tomu se dopracujete s věkem i vy.
Kaľdopádně tyhle sportovní filtry se musí prát a pak oąetřovat speciálním olejíčkem. Ten je ale zase strháván do sacího potrubí a pak hrozí, ľe ulpí na váze vzduchu a tám se na ní začne usazovat bordel a ten má horąí tepelnou propustnost, takľe čidla v ní se přehřívají a celá váha vzduchu pak můľe jít dříve do háje. Psalo se tady o tom kdysi.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
opel.vectra
Wednesday 11 May 2005 - 09:20:09 Citovat
Host
2 Yper : Jj taky jsem mel takovy cukani dat tam konus filtr, ale nakonec jsem se na to vyprdnul a kdyz uz nebudu vedet lautr co s penezma tak koupim Greena do orig. boxu sani a mam svatej klid. A taky uz jsem radsi kdyz to jede a nedela to randal, protoze po jistem zazitku v Cali, kde jsem myslel, ze mi po 60km upadne hlava, zjistil, ze neni nad svaty ticho v aute, i radio uz mam celkem jako rekvizitu
riwal
Wednesday 11 May 2005 - 09:36:48 Citovat
Host
Kdyľ uľ tak ne Green ale K&N. Mám tuto vloľku do origo boxu 1 a 1/2 roku a spokojenost. Nedávno sem jí poprvé pral a olejoval. Zas*al jsem celou vanu - staruchu málem trefilo
Ale proč to píąu - vloľka v origo boxu nemění zvuk je stejnej. Za deątě a velkého vlhka nenastává efekt jako u papíráku, který se zatáhne a zhorąí se průchodnost.
Konečně tento filtr mohu doporučit je to americká výroba, stojí asi 2100,- a 500,- ty pucmitle (čistidlo a olej) - vydrľí to na celej ľivot, protoľe se čistí dle návodu jednou po 50k a spotřeba čistidla i oleje je minimální (olejem ąetřit kvůli váze vzduchu). Já to čistil po 15k.
Lib
Wednesday 11 May 2005 - 10:34:59 Citovat
Host
do obyc auta je to uplne burt jestli KN nebo Green
Yper
Wednesday 11 May 2005 - 12:54:29 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
No jo Riwi, to máą úplný recht, ale to není to pravé ořechové, co tihle mladąí (bez uráľky) asi chtějí.
Ty kónusy se tam dávají kvůli menąímu odporu vzduchu přes stěnu filtru.
Kdyľ pouľijeą to, co máą ty, tak přínos je jen ten co popisujeą - dlouhodobě uąetříą na nákladech za papírové vzduchové filtry, kteréľto náklady v součtu za jednotlivé kusy budou určitě větąí, neľ za ľivotnost toho, co jsi koupil ty!
Dále je tam jistě téměř stejná odporová průchodnost i za vlhka.
Kaľdopádně zvýąení výkonu tam nebude nebo jen neznatelné, protoľe sání do boxu zůstalo stejné.
Ty jsi si koupil filtr pro starąí generaci - ekonomický, jenľe kluci chtějí takový, kdy jim stoupne výkon - vyloľeně sportovní a kdy jim libozvučně zní zvuk nasávaného vzduchu - chrochtání a případně zvuk turba - jak kavituje proud vzduchu na předních lopatkách kompresoru.
Kurňa a teprve teď jsem si ty Ďáble vąiml, ľe ta zmínka o jízdě bez filtru je tvoje!!!! Na to, ľe jsi nedávno oslavil skoro 60ku, tak jsi jako mladý Janek!
Musím souhlasit s LIBem a Opel.vectrou!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
riwal
Friday 13 May 2005 - 06:57:40 Citovat
Host
Ten dotaz ohledně toho jetí bez filtru je jen proto aby si vyzkouąeli jakej to má efekt - ľádnej a to proto, ľe kdyľ uděláą sání, tak taky musíą udělat výplach, tedy výfuk jinak je to s minimálním efektem.
riwal
Friday 13 May 2005 - 07:01:31 Citovat
Host
2 Yper: Jo teď mi to teprve doąlo, jestli si si myslel ľe jako furt jezdit bez filtru, tak to mi je líto, ľe sis o mě myslel, jaks to napsal, jo Janek, ale myslel vůl. Tak tak jsem to rozhodně nemyslel, jen to někde na čisté silnici vyzkouąet jízdu bez filtru aby poznali jestli je to rozdíl.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1519 sec,0.1191 z toho dotazů.