Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Tuesday 12 July 2005 - 00:00:18 | | |
Kdybych volil znova sel bych do stare trilitrove omegy, parametry naprosto nesrovnatelne s novymi motory, kurva co s tim udelali, zkuste si najit na netu napr. zrychleni, neco je spatne |
| |
|
Karlos | Tuesday 12 July 2005 - 14:34:39 | | |
tak fakt nevím, někomu to žere 7-9 mimo nekomu11- 16l město to bude asi individuální. Půjdu k doktorovi se nechat vyšetřit na těžkou nohu. D zlatý 2.0 8 ventil. ten žral 7,5l kombinace a dával jsem tomu fest za uši. a jak jezdil. |
| |
|
Anonymní | Wednesday 13 July 2005 - 09:47:29 | | |
Tak tak, nevim proc se ty nove motory jmenuji ECOTEC, kdyz zerou vic nez ty stare osmiventily, ale mozna to bude prisnejsimi emisnimi limity (stale vahem zrusit tu EGR prisernost) a vetsi vaha vozu oproti ackove rade. Mne sere i ta hydraulicka spojka. Auto mam uz pul roku a stale si na ni nemohu zvyknout. Stara mechanicka na 2,4i zabirala drive a nejak plynuleji po vetsi draze, nikdy jsem nepotreboval rucni brzdu ani do prudkyho kopce a rozjizdelo se to jak s automatem, to s tim novym kramem si porad pripadam jak v autoskole:-( |
| |
|
MICHAL | Wednesday 24 August 2005 - 18:35:08 | | |
Nazdar hoši jsem tu novej ale přidám taky něco.Mám Omegu 2,0 r.v 1998 asi 4měsíce a počítač mi ukazuje průměrnou spotřebu 8,2. Tak 35% město 65% delší jízdy. Takže jak tak čtu můžu bejt velice spokojen. |
| |
|
Anonymní | Thursday 25 August 2005 - 11:45:12 | | |
ahoj vlastním 2,5V6 LPG. Kdyby se mohl ozvat pisatel z tohoto vlákna s tímto vozem s kontaktem na sebe, rád bych neco konzultoval.Díky honza Email |
| |
|
Tlumex | Thursday 25 August 2005 - 12:41:58 | | |
Karlos napsal ... tak fakt nevím, někomu to žere 7-9 mimo nekomu11- 16l město to bude asi individuální. Půjdu k doktorovi se nechat vyšetřit na těžkou nohu. D zlatý 2.0 8 ventil. ten žral 7,5l kombinace a dával jsem tomu fest za uši. a jak jezdil.
Hm zlaty osmiveltil taky neni to prave orechove soused ho ma a neni stavu se dostat pod 10 &| |
| |
|
Karlos | Thursday 25 August 2005 - 12:52:53 | | |
2.0 16V. Tak jsem skusil delší trasu. Brno praha a zpět 450km i s něco málo (50km) po Praze. Dostal jsem se na 8 litrů a jel jsem celou cestu 110 - 130kmh. Ale nějak si nemůžu zvyknout. s 8 ventilem jsem jel 140 lechtal plyn při 2500otáčkách. u této nove Omegy B 2.016v jedu 120kmh při 3500 otáčkách což je dost otáček. nejsem z toho moc happy když při 160kmh jsem skoro na 5500otáčkách. Nevím jsetli to je kvůli tomuto těžkému autu. jsem zklamaný. Příště kupuju 2,5 V6. stejný ručení i spotřeba a jede to mnooohem lépe. |
| |
|
Anonymní | Sunday 28 August 2005 - 18:44:30 | | |
Já jsem měl ten osmiventil ve vektře a jezdilo to jako drak-na čtverku 190 a na 5 do 220 podle tachometru.omega je těžší takže to jede míŇ ale má daleko větší tah v nízkých otáčkách takže se namusí tolik točit aby to jelo jak 16V |
| |
|
Jakub | Sunday 28 August 2005 - 19:00:28 | | |
Omega je opravdu tezka jak sv.ne. Mam B 2.0 16V Caravan a fakt nic moc. Nastesti to nemam na zavodeni ale jenom jako dopravni prostredek a da se to jeste prezit. Nevite nekdo kolik vazi Omega? Ja mam ve technicaku napsano 1370kg ale na autovaze to vazilo (kdyz tam nebyl zadny naklad a k tomu tak 10litru benzinu) 1590kg. Neni to moc? |
| |
|
bruno | Sunday 28 August 2005 - 21:03:52 | | |
Já mám kombi 2.5TD -v techničáku hmotnost provozní 1680 a povolená 2225kg!to znamená že auto může mít 2tuny pokud někoho vezeš!Mám ještě tažné do 1600kg u brzděného přívěsu takže hmotnost soupravy přesáhne 3,8TUNY!!je to parník silnic!! |
| |
|
|