Autor
|
Příspěvek
|
standa | Wednesday 28 September 2005 - 22:33:19 | | |
| |
|
Jirka | Wednesday 28 September 2005 - 22:42:06 | | |
standa napsal ... Jaká je životnost motoru 2.5 td Díky. Já mám 200tisíc Km a motor je jak nový,ale znám lidi který ho oddělali ještě v záruce. Nejvíc jsem viděl asi 500tisíc Km ale záleží jestli jezdíš po městě nebo dálky,jestli se o motor řádně staráš a na spoustě dalších věcí.Říká se že se nemá honit dokud ho neohřeješ,ale to bys neměl u žadnýho motoru. |
| |
|
petv2 | Thursday 29 September 2005 - 09:37:27 | | |
To máš jak u lidí... |
| |
|
Honzak | Thursday 29 September 2005 - 11:38:13 | | |
A co takova 1.6 z 1993? |
| |
|
Martin | Friday 30 September 2005 - 20:22:00 | | |
Já mám taky cca 200tis a jako prd, ale každých 10tis nový olej,filtr,,každých 20 nový naftový, a vzduchový, za studena pomaličku, achovám ho jak v bavlnce. kámoš prodával omegu a měl na ni 370tis, ale motor šel jak hodiny, opravdu když se staráš tak ti vydrží. |
| |
|
Vodník | Friday 30 September 2005 - 20:58:06 | | |
Mám na 2,5 td natočených 175 tisíc a chodí jako... No, zeptejte se Nia, on ho v létě diagnostikoval. Nekouří, spotřeba kolem 8,5 litru kombinace. |
| |
|
Tlumex | Friday 30 September 2005 - 22:58:13 | | |
for Martin: cece kdyby se vsichni chovali k motoru jako ty tak by se tu skoro nebylo o cem bavit! Je videt ze si jeden z mala ktery svuj trakturek rozmazlujes Ja pristi mesic taky jdu na vymenu oleje a svicky pujdou taky pryc a na serizeni na LPG <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Pá zář 30 2005, 11:01 ]</span> |
| |
|
Martin | Sunday 02 October 2005 - 18:41:54 | | |
Já se snažím,protože to je to nejmenší co pro to můžu udělat. protože pak jsem v německu a dojede to a jsem totálně v pr.... Pro zasmání-jednou jsem známýmu dovez passata, a on je to trochu takový jelito, no a měl ho asi 2 roky najel 50tis, a volá mi,že tam má málo oleje a jakej má koupit, já- kup ten co jsi tam dával při poslední výměně, a on nevěděl o čem mluvím, měl pocit,že olej je tam asi napořád.Teď to prodával, tak pámbůh pomoz tomu kupcovi. |
| |
|
Rob 2 | Sunday 02 October 2005 - 18:59:19 | | |
No, jenom naprostý trouba přiloží pod kotel studenému motoru. Takový by se asi na tahačích dlouho neohřál - zapečené kroužky (přinejmenším) nestojí jenom práci samotnou, ale auto potom nevydělává, což se zpravidla šéfům nelíbí. O cenách oprav se raději nezmiňuji. _s103 Rozhodně to není jako u nějaké prskavky 2,5 litru. |
| |
|
prtka | Sunday 02 October 2005 - 19:46:20 | | |
Pánové do těchto témat moc nelezu neb jsou velice obecná,ale dneska mám chuť ,jestli se nebudete zlobit.Nikdy jsem neměl motor nad 1,8 ty vaše 2,5 musí vydržet i nevím co ale obecně...záleží na typu řidiče a za tím si sedím..je auto o které se řidič nestaral..najeto třeba 300 000km..dostane ho řidič ,který má cit pro motor a může s ním najet dalších třeba 100 000km.Dostane ho řidič ,který nekouká a za týden mu umře o tom jsem přesvědčen a málo kdo mě v tomto zlomí, prostě záleží jak leží...ať vám to jezdí |
| |
|
|