Autor
|
Příspěvek
|
Lukáš | Tuesday 18 October 2005 - 16:40:02 | | |
| |
|
Multec | Tuesday 18 October 2005 - 17:25:36 | | |
Když ta kontrolka bliká,značí závadu,když svítí,značí sport režim... -jinou kontrolku převodovka nemá. |
| |
|
Lukáš | Thursday 20 October 2005 - 19:56:29 | | |
Na závadu automat. převodovky je tam jiná kontrolka (červená, ozubený kolečko a avněm vykřičník). Tahle je žlutá - ozubený kolečko a v něm písmeno S. Navíc pokud vypnu a zapnu motor tak to zmizí a můžu normálně přepínat sport. režim. Vyskytuje se to jen občas. |
| |
|
Multec | Thursday 20 October 2005 - 20:40:00 | | |
Vždycky byla na převodovku jedna kontrolka!-ozubený kolečko a v něm S,když svítí-sport režim,když bliká-závada převodovky... Co máš za rok výroby? |
| |
|
Mája | Thursday 20 October 2005 - 23:15:09 | | |
Lukáš má pravdu.Mam taky automat a na poruchu převodovky je tam kontrolka s vykřičníkem,ale co znamená,když bliká S to netušim,zatim se mi to nestalo. |
| |
|
mates | Friday 21 October 2005 - 08:49:58 | | |
Je to tak, blikající S je porucha automat. převodovky...neřadí, musíš kvedlat klackem. Párkrát se mi to stalo u VecA, vypnout auto a znovu nastartovat a závada byla pryč. Nechal jsem to píchnout na TECH a hlásilo to "špatnej volič automatu" - je to taková kostka s kontakty a po nich běhá packa a propojuje je (je to hodně laicky - odborné výrazy neznám ). Může být v prd... nebo jen zaoxidovanej. Při vypnutým motoru prokvedlat všechny stupně by mělo pomoct - aspoň mě jo a byl klid - oxidace udělala pápá.
Lexus RX 350 Honda Crosstourer |
| |
|
Lukáš | Friday 02 December 2005 - 16:21:28 | | |
Tak když se ta chyba vyskytne tak auto jede dál a stále SAMO řadí, kvedlat klackem nemusím. Akorát to jede daleko línějc tim myslím s nižší akcelerací. Vypozoroval jsem že to nastává po zařazení D z polohy N, pokud chvilku nepočkám poté co auto trochu cukne a chce dopředu. Nebo když protočím motor na neutrál a pak až spadnou otáčky tak zařadím D. Dneska při pojíždění v koloně sem zjistil že chcvilkama když to mám na D, popojedu a probrzdím to, že pozdě vypíná hydroměnič momentu, div mi to neudusí motor, kterej se tím pádem podtočí. Ale jen občas. Se mi zdá že se mi to začíná pěkně srát. Vlastně sem ještě nekontroloval hladinu oleje v převodovce, co sem to koupil 2 měsíce zpátky...... |
| |
|
Václav GT | Friday 02 December 2005 - 16:36:12 | | |
Mám dojem, že poloha D není určená na jízdu po městě, ale pro jízdu po volné silnici! Zřejmě chceš po tom autě něco, na co není stavěné a ono se brání. Počkejme však, až se k tomu vyjádří někdo s tím samým automatem, co máš ty. |
| |
|
RRAAFF | Friday 02 December 2005 - 18:42:47 | | |
VáclavGT:Poloha D je pro všechny jízdní režimy.Jen při velkém zatížení(těžký přívěs,karavan) se doporučuje řadit 1,2,3 při výjezdu nebo naopak sjezdu velkých stoupání. |
| |
|
Raduz | Saturday 03 December 2005 - 12:46:54 | | |
No každopádně jak jsi psal že přeřadíš na D a dojde k mírnému kopnutí nebo cuknutí to značí že převodovka je už načlá (v takovém to případě nepomůže ani výměna oleje puze zpomalí opotřebení) ale né na moc dlouho. U mě to bylo cca. 15 tis. |
| |
|
|