• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra 2.2Dti 01
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
lapaja
Thursday 17 November 2005 - 21:48:58 Citovat
Host
Ahoj všichni,kdo mi poradí mam vectru 2.2dti r.v.01 = problém je v tom že jsem s autem jel na sprintech a dva dny po sprintech mi auto okolo 2tis. otáček přestalo táhnout.Teď to dělá skoro furt.Když přidám plný plyn tak se okolo 3000 ot.rozsvítí kontrolka motoru a auto přestane jet a pak zhasne a zase jede ale pak pořád cuká,jede,nejede.Byl jsem u oplu na pc a zjistili dvě závady,ale neví to na 100%.Podtlakové ventili nebo váha vzduchu nebo čerpadlo....Díky za pomoc Paja
Martinz
Thursday 17 November 2005 - 21:55:07 Citovat
Host
nepřetočils to?
Anonymní
Thursday 17 November 2005 - 22:04:16 Citovat
Host
je to možné určitě jsem se dostal na červenou,ale pak to jezdilo normálně
lapaja
Thursday 17 November 2005 - 22:06:40 Citovat
Host
skoušeli jsme z 2.0 dti 16v váhu vzduchu a dělalo to pořád.Na vrakáči říkali že ty váhy jsou stejný,jak na 2.2dti a 2.0dti je to možný?
JOB
Thursday 17 November 2005 - 22:18:43 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Proč s tímto motorem lezeš na sprinty

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

lapaja
Thursday 17 November 2005 - 22:20:51 Citovat
Host
S autem jedu i 200km ale třeba když jedu 90km tak je cítit jak cuká při každé rychlosti.Někdy se nedostanu ani na 120km,to se rozsvítí kontrolka motoru pustim plyn a jede dál ale pořád to cuká.Někdo říkal podtlakové ventily jsou tam tři,dva stejné a jeden u turba.Jsem automechanik ale s tímhle si nevím vůbec rady u oplu jsem byl ale nechci to knim dávat..hlásilo to chybu: P0110 = vysoké napětí signálu teploty nasávaného vzduchu (IAT), P1560.Oni mi řeknou nechte nám tu auto a mi se na to podíváme ale nemam tolik korunek abych je tam nechal.
lapaja
Thursday 17 November 2005 - 22:22:41 Citovat
Host
Touha po troše adrenalinu ale už tam s tim nepojedu to si piš
Joss
Saturday 19 November 2005 - 19:39:10 Citovat
Host
Váha na 2,0Dti a na 2,2Dti je jiná, i když "odborníci" na vrakáčích tvrdijou, že je stejná. Když tam dáš tu z 2,0dti jede to dost špatně - měl jsem ten stejnej problém (zdálo se mi, že auto nejede, tak jak by mělo) na vraku mi řekli, že na 1,7Dti na 2,0Dti a na 2,2Dti je stejná váha. Sehnal jsem tedy po levnu váhu na 2,0Dti a auto nejelo stejně. Nakonec jsem se nasr.l a zajel na diagnostiku do Opla - ukazovalo to malé množství nasávaného vzduchu. Těch ventilů je tam dost, mechanik (byl hodně rychlej a zručnej) všechny proměřil jestli nemám prasklou nějakou podtlakovou hadičku a jestli ventily fungujou dobře - vše bylo OK. Pak vzal novou váhu ze skladu na 2,2Dti a auto jelo jak má. Zaplatil jsem za to cca 350Kč (asi 40min práce) a diagnostiku mě vůbec neúčtovali. Teď čekám jen na tu váhu, mám ji obědnanou za cca do 4000Kč novou ( v Oplu stojí cca 5500).
klubo
Saturday 19 November 2005 - 20:18:00 Citovat
Host
přesně tak...mezi váhou do 2.0 a 2.2 dti je grandyjozní rozdíl
qpc
Saturday 19 November 2005 - 21:20:57 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
no,jelikož to čidlo teploty je ve váze,asi to bude chtít jinou.. &|

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1573 sec,0.1201 z toho dotazů.