Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vectra 2.2Dti 01 |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
lapaja |
| ||
Host | Nechápu co to dělá,když vyjedu s autem ráno tak to jede normal ale když jedu delšítrasu tak to začne cukat a nedostanu se nad 3000ot. jakmile zastavim na 1h tak to zase jede normálně ale po delší cestě se to začne cukat a když přidám do kpce plný plyn tak to nevytáhnu nad 3000ot.,rozsvítí se kontrolka motoru.V Oplu mi naměřily že váha vzduchu je ok,ukazuje okolo 950...Dneska jsem zoušel odpojit váhu vzduchu a nejelo to vůbec,zapojil a jelo,odpojil jsem podtlakové ventili a taky to nejelo a když jsem to zapojil zase to jelo.Jenom chvíli to jede a za chvlku to začne cukat. Hadičky jsem nenašel prodřený ale možná je někde???? Sakra ???? | ||
| |||
Tomáš |
| ||
Host | Ahoj. Mám VeBe 2.0DTI a to co popisujes mi delalo čidlo otáček klikové hřídele (cena u Opla 1400.-, jinde 900,-). | ||
| |||
Bad.Man |
| ||
Host | 2 Lapaja: Já bych to tipnul na to čidlo teploty .... a nebo to s teplotou bude souviset ale závada bude jiná ..... co to čerpadlo ??? Dává dobře ??? A dává dobře i po zahřátí - tedy v okamžiku kdy to začne blbnout ??? | ||
| |||
lapaja |
| ||
Host | Ahoj,nemáte někdo známého u opla,jenom že bych poslal číslo chyby a jestli by řekl co to je,protože v oplu v Chomutově (hovada) řeknou že je to čerpadlo.Čerpadlo jsem neskoušel a zatim se snažim najít něco co by to mohlo být jiného než čerpadlo.Nemohu auto odstavit do Opla a nechat ho tam,musim pořád jezdit proto se snažim to řešit touto cestou přes www.stránky. Co zvládnu sám chci udělat až nebude řešení tak to vzdám.Díky za pomoc všem.Paja | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A jaky je to cislo chyby? Jestli jsem teda nekde v textu neprehlid, kdyz tak sorry. A jeste, ja osobne bych mel obavy,ze v Oplu zjisteji velky h.... i kdyby to tam stalo 1/2 roku - ale to je jen osobni zkusenost s mistnim servisem... <span class='smallblacktext'>[ Upraveno St lis 23 2005, 12:46 ]</span> Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lapaja |
| ||
Host | Motor je to Y22DTR . Závady to našlo dvě: 1.P0110 = vysoké napětí signálu teploty nasávaného vzduchu (IAT),napětí na vstupu řídící jednotky (svorka 84) je vyšší než 4.7V (zkrat proti napětí) příslušné svorky: 83,84,88,92 2 . P1560 = Nízká vstupní úroveň systémového napětí, nesprávný napěťový stav na svorce řídící jednotky 3 (X80), Příslušné svorky: 3,58 Zatim díky. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | ti to přebíjí ne? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Proveril bych v 1.rade alternator, taky jsem jednou jezdil s pripojenym merakem a sledoval, jak napeti leze pres 18V _rendek Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Maximální napětí při jízdě a správné funkci alternátoru je 14,0 - 14,1 V. jako strop! Takhle je to nastavené výrobcem! Vzhledem k možnosti používání gelových baterií je to stejně na draka, protože ty mají mít max. napětí 13,7 V., ale ber 14,1 V jako maximum a zkus to měřit v různých otáčkách. Při vonoběhu to někdy půjde i malinko přes (nízký tok vyráběného proudu a kolísavé napětí a regulátor nestíhá), ale za vyšších otáček motoru to tuhle hranici nesmí přesáhnout - spíš by se měl ustálit na 14V. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
lapaja |
| ||
Host | Ahojky,tak dneska jsem zkusil zaměnit váhu vzduchu za novou přímo na 2.2DTi a .. jedu do kopce dám plný tah a okolo 3000 se rozsvítí kontrolka motoru a auto přestane jet.Nepřestala svítit a motor jel jak 1.1diesel ale když jsem tam vrátil tu starou tak se sice rozsvítí ale po chvilce zhasne a jedu dál.Váha to asi nebude.Na ty V se podívám zítra ale tam jak jsem psal 4.7V to nebyla chyba. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |