Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kolísanie napätia |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Henry |
| ||
Host | Už dlhšiu dobu si všímam, že mi mierne pohasnú svetlá, keď za jazdy stlačím spojku a hneď pustím plynový pedál. Samozrejme, tem úkaz vidieť len pri jazde v noci Trvá to len okamžik, ale aj tak, može byť nejaká závada v elektrike? | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | Jednoduchá kontrola se uskuteční voltmetrem na stojícím vozidle s běžícím motorem. Co baterka (akumulátor), není slabá? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | To vypadá že ti to kolísá podle otáček motoru,to bych typoval altík Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Henry |
| ||
Host | Baterka je zatial OK, startuje... Ale davam jej tak max. rok, je to bezudrzbova a v tom "oku" to uz ani nevidim zelenu farbu, ale skor ciernu. Co moze byt tomu alternatoru? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | alternátor může mít blbej diodovej můstek... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | Henry v altiku se jeste mohl podelat regulator......... nebo uz je v haji uhliky (ktery maji za ukol pripojit buzeni na kotvu)... muze to bejt i a baterka (tim ze je v haji je potreba ji krmit vetsim proudem a pri volnobezkach uz altik nestaci krmit zbytek)......... skus jinou baterku (jen si ji pujcit) a uvidis co to bude delat....... (nejlepsi je si to odmerit multimetrem) napeti pri volnobezkach, napeti pri vyssich otackach, napeti pri volnobezkach s jinou baterkou, napeti pri zvysenych s jinou baterkou......... kazdopadne napeti by melo byti v rozmeti 13-14V....... pak jeste muzes udelat pokus stim ze nechas bezen na volnobeh zmeris napeti, apk zapnes svetla a treba vyhrejvano skel a zrcatek....... napeti by nemelo klesnout pod 12,5V...... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | To co píše Palic, s tím se ztotožňuji (viz můj krátký včerejší přísppěvek). Černá barva v "magickém oku" ? Henry, přečti si návod k obsluze ...... | ||
| |||
biL |
| ||
Host | Nemlich to samý. Baterka OK, Dobíjení OK, Měřeno při volnoběhu, při vyšších otáčkách, v zápřahu i na volno... A pořád do ten neřád dělá. Nepřišel jsem na to a čekám co vyhnije. | ||
| |||
Bad.Man |
| ||
Host | No s novou baterkou a novym altíkem mi tohle VeA dělala taky ..... přijde mi že to je tak trochu normální ..... spadnou ti rychle otáčky (tim pádem i otáčky altíku) a regulátor reaguje kapku pomalejc ..... a i pak ty světla svítěj nepatrně ale jen nepatrně míň ..... nepřijde mi to jako závada ale jako prostý fyzikální zákony ...... | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | jeste me napadla jedna vec, ktera by stim mohla souviset, a tou je spatna kostra motoru vuci kastli.......... (medenej pletenec buch vi kde)...... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |