Autor
|
Příspěvek
|
Martin 16V | Monday 15 November 2004 - 16:33:26 | | |
| |
|
NIO | Monday 15 November 2004 - 19:23:53 | | |
Jediny co je jiny je ten talir (priruba) na ktere drzi pakny. Naboj je stejnej a naprava taky. |
| |
|
Luk | Wednesday 17 November 2004 - 00:45:28 | | |
doporucuji tam namontovat celou nápravu a pokud mozno tak tu z 16Ventilu GSI (je tam pridavnej stabilizator), ale hlavne nezapomen vymnenit tlakove regulatory, jinak se nekde pekne rozsekas, jsou to takove dva valecky vzadu za nadrzi nad napravou, ale cena je zavratna, tak je vem i s tou napravou...jinak na astru pasuje i naprva z Vectry A a zda se mi to s ni lepsi |
| |
|
NIO | Wednesday 17 November 2004 - 10:18:46 | | |
To Luk: zalezi na tom jake ma stabilizator a pruziny vpredu. Pokud standartni tak to je lepsi bez tuzsiho stabilizatoru. Pokud bude davat celou napravu tuzsi, musi uspusobit i predek. Uz jsme to na par autech delali a tvrdx zadek a jiny predek. nechova se to na silnici a hlavne v zatackach dobre. To same je u regulatorech tlaku. Pokud na auto pridas kotouce je dobre pouzit regulator pouzivany na slabsich brzdach. Na kazdy motor a karoserii je pri urcite vybave pouzit jiny regulator. |
| |
|
Luk | Thursday 18 November 2004 - 17:29:03 | | |
souhlasim, bral jsem to jako samozrejmost, dost lidi si na 8V GSI chtej pridat pridavnej stabilizator z 16V a predni je stejny...ale fakt dobre tam funguje ta naprava z Vetry A, je robustnejsi, takze chce tvrdsi tlimice, ale jinak supr. Ale na ty regulatory bych si dal teda bacha! Nemuze pouzit regulatory co tam ma na ty bubny a nacpat tam kotouce! Pouzil bych regulatory z toho GSI, ale hlavne co musi udelat je, ze vymeni i predek za 256cm kotouce, pokud je tam nema, ty zadni kotouce jsou navrhovany pro takovej prumer prednich kotoucu a zadek by byl prebrzdenej a to je asi to nejhorsi co se muze pri brzdeni stat, nenapsal co tam ma za motor a ani jestli tam ma ABS, takze to asi nevyresime, ale jsem toho nazoru, ze jestli menit brzdy, tak celej komplet + regulatory, jen brzdovej valec muze zustat, jinak to je prece na houby....no ne? |
| |
|
Martin 16V | Monday 22 November 2004 - 13:43:25 | | |
Motor 1.6 16v, r.v.97, ABS mám. Díky za odpovědi. |
| |
|
Martin 16V | Monday 22 November 2004 - 13:48:53 | | |
Mám jeątě v plánu, na jaře nebo koncem zimy, dát tam motor C20LET. Proto jsem se ptal na brzdy, abych taky bezpečně zastavil, kdyľ tam bude jednou tolik koníků. |
| |
|
klubo | Monday 22 November 2004 - 15:06:13 | | |
tak to je něco pro NIA |
| |
|
Lib | Monday 22 November 2004 - 15:22:09 | | |
lol, do seriove 1.6ky naskladat C20LET. Tak to teda nevim, to bude porod patercat, kterej vyjde asi pekne draho |
| |
|
Martin 16V | Monday 22 November 2004 - 15:41:13 | | |
Ono je to v podstatě jedno, jakej motor tam je. Musí se to komplet předělat a hlavně vyztuľit. Moľná by to nebylo tak náročný, kdybych tam uľ měl 2.0 16v, ale stejně. Turbo je turbo a já ho tam chci |
| |
|
|