Autor
|
Příspěvek
|
Brundibar | Wednesday 07 December 2005 - 13:13:58 | | |
| |
|
Lukáš | Monday 12 December 2005 - 21:36:50 | | |
No já s tim mám problém takovej, že se mi zastavují v půlce vokna místo u kufru. Začalo to tím, že sem nevodklidil sníh ze střechy a při zabrzdění mi to žuchlo na sklo a zapnutý stěrače to silou drželo na místě než sem zaregoval. Bych řekl že se posunul koncový spínač z dorazu do půli skla. Budu to muset rozdělat. Pak rád poradím. |
| |
|
Brundibar | Wednesday 14 December 2005 - 20:40:08 | | |
Až se na to mrkneš,tak dej vědět.Zatim dík za radu |
| |
|
tt | Friday 16 December 2005 - 18:54:28 | | |
S největší pravděpodobností se to pootočilo ma hřídeli co de z převodky. Čili rozdělat přesedit a dát zpátky. Pak by to zas mělo fachčit normálně. |
| |
|
Lukáš | Tuesday 27 December 2005 - 16:58:51 | | |
Jo taky myslím. Dneska sem se zběžně díval jak by se do toho dalo dostat a myslím že to bude práca nejmíň na půl dne. Pak sem toho musel nechat protože je tam hrozná zzzzzimaaaa a já nemám garáž |
| |
|
Brundibar | Tuesday 27 December 2005 - 17:58:14 | | |
Dnes jsem se rozhodl,že to rozdělám ale jak píše Lukáš,strašnáááá kosa,takže zase nic |
| |
|
Lukáš | Wednesday 15 March 2006 - 17:45:03 | | |
Tak pánové sem to po čtvrt roce rozdělal. Postup je následující:
Vyjmutí mechanismu:
- nazdvihnout krytky os na stěračích a odmontovat stěrače - klíčem 24 odšoubovat plastové matice co jsou pod stěrači - otevřít kapotu a odstranit nebo alespoň nazvednout levou část plastového krytu přepážkového prostoru, ta čás blíž k motoru jde dobře prostě silou ale ta část blíže kabině drží pomocí několika malých kovových svorek - šroubovákem opatrně vyšprtnout pryč - odpojit konektor od motorku stěračů - celý mechanismus drží na 3 vrutech - jeden je pod motorkem zbylé dva jsou na koncích pohyblivého ramene stěračů - teď už by měl jít mechanismus vyjmout z vozu
Rozborka a kontrola mechanismu:
- odšroubovat matku kyvného mechanismu od osky převodovky - odšroubovat tři šrouby co drží motorek na mechanismu - odšroubovat tři (nebo 4? ) šroubky krytu převodovky - rozebrat převodovku
Vidíme že hnané kolo je potažené kovem s přerušením, dále vidíme 3 přítlačné kontakty, kterým odpovídají 3 prostřední kontakty na konektoru - vyčistíme hnané kolečko - vyčistíme popřípadě upravíme přítlačné kontakty - mírně namažeme - vyčištěnou namazanou převodovku smontujeme - přišroubujeme motorek k mechanismu
Byla řeč o třech prostřední kontaktech na konektoru. Jeden je společný pro zbylé dva - když jsou stěrače v klidové poloze tak jeden z nich je právě sepnutý a druhý právě rozepnutý. Pomocí tohoto vyladíme správnou polohu kyvného mechanismu vůči výstupní ose z převodovky a utáhneme. Nanontujeme zpět do vozidla. Dělal sem to 3 hodiny...Tak ať se daří! UUFFFFFFFFF |
| |
|
|