• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Teplota Corsa B
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Skopek
Wednesday 18 January 2006 - 23:25:21 Citovat
Host
Ahoj všem, Jak vám ukazuje telotu budík na palubce u Corsy B? Mám 1.0i 12V a ručička se ani neodlepí, jen v létě když jsem stál někde v koloně tak vylezla nahoru třeba na 100, ale jinak ne. Auto jezdí a startuje normálně, topení také funguje bez problémů. Díky
Václav GT
Wednesday 18 January 2006 - 23:35:20 Citovat
Host
Sundej kablík z čidla snímače teploty na motoru a dej ho na kostru. Když v ten okamžik teploměr na přístrojovce (při zapnutém zapalování-samozřejmě) ukáže maximum, je špatné čidlo.
JOB
Thursday 19 January 2006 - 00:06:35 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jak poznáš že to topení funguje tak jak má?Mě to taky topilo ale foukal pouze teplý vzduch.Po výměně termostatu fouká za chvilku vysloveně horkej.I když mám jinej motor.
Já bych tipnul zrovna ten termostat.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

urby
Thursday 19 January 2006 - 00:42:20 Citovat
Host
U Corsy tak často odcháze kabelovez svaze -nekvalitní. Udělej bajpás a uvidíš. Dělali jsem to v servisu několikrát.
Skopek
Thursday 19 January 2006 - 11:25:03 Citovat
Host
Takže to vidím na servis, jelikož co se týká aut tak se v tom nevyznám Lze to i vyměnit doma? Je tam něco na co si dát pozor? .... Ono to topí, ale začne to až po delší době, když třeba stojím na parkovišti tak to trvá dlouho než začne foukat teplý vzduch, ale při jízdě je to chvilka. děkuju všem za radu
Skopek
Friday 20 January 2006 - 00:22:54 Citovat
Host
Nemůže to být špatný kontakt v konektoru toho čidla? Protože jsem zkusil jen zahýbat trošku s kabelem co vede ke chladiči, myslím že je na levé straně .... Je to ono nebo je někde jinde schované? A pak při jízdě se už ručička odlepila ode dna ale nedošla ni k 90 byla někde na půl cesty mezi tou značkou [ a 90.
Václav GT
Friday 20 January 2006 - 10:01:49 Citovat
Host
A znovu Martine: Sundej kablík z čidla snímače teploty na motoru a dej ho na kostru. Když v ten okamžik teploměr na přístrojovce (při zapnutém zapalování-samozřejmě) ukáže maximum, je špatné čidlo. Zároveň tím rozpojením a spojením konektoru se očistí případná jeho oxydace. Také bude dobré ho (konektor) prostříknout kontaktolem. Když neukáře maximum, je špatný kabel anebo vlastní teploměr (přístroj), ale to asi ne, občas ti to přeci něco ukáže. Prostě začni tím čidlem (nebude na chladiči, ale někde na motoru - nemám Corsu, přesně ti to neřeknu). Pokud to jím nebude, zaměř se na termostat. Vyčerpávajícím způsobem o tom pojednává vlákno "zahřátí motoru"( na 16 stranách _s103 ), ty podstatné informace pro tebe jsou na str.2 - viz. Odkaz
Skopek
Friday 20 January 2006 - 12:50:00 Citovat
Host
Děkuju, za radu, zkusím to.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2135 sec,0.1642 z toho dotazů.