• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Průnik oleje do spalování
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Dmcd
Monday 30 January 2006 - 08:37:44 Citovat
Host
Pokud odpojis vahu vyduchu tak ti to nepojede vubec...
Zuki
Monday 30 January 2006 - 09:39:58 Citovat
Host
CMCD:
Pokud odpojis vahu vyduchu tak ti to nepojede vubec...

Blbost, jedeto i bez váhy, Otáčky šly dolů ale chod je nepravidelný. Svítí sign. motoru ale jede to (asi v nouz. režimu)!
Po připojení motor táhne docela v otáčkách dobře. Jen má hlavně nějaký divnější zvuk (možná se mi to ale jen zdá...) A po zahřátí dost hulí a smrtí spal. olejem - ten se ale i po 500km netratí

Znovu dotaz:
Kde se tam bere ta voda?
Zkusit radikálněji vyčistit váhu?
Zkusit vyčisti AGR (ale jaksi ho nemohu najít, je to tam jinak než se tu zatím popisovalo) ?
Dá se vyčistit i lambda ?
Mohl se nějak "přicpat" výfuk ?
Jsem asi už dost otravý...... Ale fakt nevím co s tím.

JardaB
Monday 30 January 2006 - 09:49:35 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No, lambda to taky mohla odnest, olej ji moc dobre nedela - pry pomuze ji poradne nazhavit a ocisti se (tim ze se da motoru poradny "kour" ale je otazka, co s nim vlastne je a jestli by to prezil ) Ten olej tam jde zrejme furt, jinak by se mel uz davno vypalit -> ze vseho nejdriv zjistit, kde je mechanicky problem. Jinak na Lambdu jsou testery, ale chce to nekoho kdo vi, jak se ma chovat.
Vaha bude asi taky v haj.lu, ale nevim jaka je zrovna v tomhle motoru, s cistenim jsem moc pozitivnich zkusenosti v poradne nenasel...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lib
Monday 30 January 2006 - 10:30:58 Citovat
Host
Dmcd napsal ...
Pokud odpojis vahu vyduchu tak ti to nepojede vubec...

Ale jo, pojede, ale bude to zvuk jak ranenej trabant U VeA jsme jednou zapomneli vahu pripojit a po nahozeni to byl teda zvuk (ale nahodit to slo a pomoci plynu sel i udrzet volnobeh)
Yper
Monday 30 January 2006 - 13:07:13 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Dělá to olej, který ti neodtéká z hlavy samospádem do vany. Jde přes hlavu do sání. Na volnoběh se to projevuje právě takhle - dostává se olej do spal. prostoru, je spalován s palivem a zvednou se otáčky, ŘJ ubere množství vstřikovaného paliva a otáčky spadnou a projeví se to nepravidelným chodem a otáčkymi pod nastavené minimum, pak ŘJ zase přidá a dokolečka dokola.
1) vyměnil bych hadici na odvětrávání hlavy a klikového prostoru
2) vypustil bych olejovou náplň a podíval se, jak olej vypadá

Olej samotíží do vany neodtéká z několika důvodů:
1) vana se tlakuje v důsledku špatného odvětrávání
2) nebo z důvodu špatných kroužků, které neudrží tlak a tak se po expanzi část plynů dostane pod válec a tlakuje skříň - olej se hromadí pod víkem vačky a je vyhazován do sání

Jednou jsem viděl, jak vypnutý horký motor běžel pořád a navíc se mu zvyšovaly otáčky - odešlo ložisko na turbu, olej šel do sání ve větší míře a byl spalován - fungovalo to na samozápal.
Málem se roztrhnul. Jediná pomoc byla sešlápnout spojku, zařadit kvalt, zmáčknout brzdový pedál a pomalu pustit spojku a motor takhle zadusit. Za autem hromada bílého kouře!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Zuki
Monday 30 January 2006 - 13:40:55 Citovat
Host
To Yper:
Dík, konečně nějaká konstuktivní pomoc.
Nové hadice, kontrola pod krytem ventilů, kontrola oleje (i když ho neubývá). Jen snad ty kroužky....To by byl asi prů.er!

Ještě dotaz ohledně té vody, Jak se tam mohla dostat?
A divný zvuk - není porušena průchodnost výfuku?
Václav GT
Monday 30 January 2006 - 14:02:32 Citovat
Host
Yper napsal ...
Jednou jsem viděl, jak vypnutý horký motor běžel pořád a navíc se mu zvyšovaly otáčky - odešlo ložisko na turbu, olej šel do sání ve větší míře a byl spalován - fungovalo to na samozápal.
Málem se roztrhnul. Jediná pomoc byla sešlápnout spojku, zařadit kvalt, zmáčknout brzdový pedál a pomalu pustit spojku a motor takhle zadusit. Za autem hromada bílého kouře!

No jo, ale to byl ropák, že jo!?
Yper
Monday 30 January 2006 - 14:12:08 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Václav GT: tohle spolehlivě funguje i u benzínu, protože samozápal z karbonu na hlavě funguje taky - ale přiznávám, že hlavně podle jeho stavu - vrstvy karbonu na hlavě pístu a hlavě samotné!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Monday 30 January 2006 - 14:16:26 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Zuki: ..k tomu zvuku se nedokážu vyjádřit, protože jsem ho neslyšel.
Fakt ovšem je, že když ti nefunguje odsávání, tak nadifundovaná voda (z ovzduší nebo i z procesu spalování) není po zahřátí odsávána a zůstává stále v prostoru bloku motoru. Pak se tan teoreticky může hromadit.
Máš-li i pochybnosti o stavu komprese jednotlivých pístů, pak bych v nejbližším servisu (mají to ale i různí garážníci) nechal změřit komprese - samozřejmě že po zahřátí motoru.
Je to vlastně manometr se zapisovátkem, který se připojí místo svíček - všechny svíčky odpojeny a kabely z rozdělovače také!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Zuki
Friday 03 February 2006 - 09:35:17 Citovat
Host
Tak problémy pomalu řeším. Odděláno víko ventilů : to jste ještě neviděli-totalně ucpaná vrchní část nad hlinikovou vložkou!!! Absolutně to nemohlo odvětrávat kliku a ventily. Vypuštěn olej : dost htusný, asi i trochu voda, olej.filtr prasklý !!! To vše je výsledek neodvětrávání. A pak to v -15 zmrzlo.
Vše vyčistěno, nový olej, hadičky odvzdušnění.
Motor táhne, jede dobře ale problémy:
1-nestabilní,dost vysoký volnoběh i po zahřátí
2-při řazení dost vytáčí, něco jako meziplyn ale dost
3-při ubrání plynu i při ustálené jízdě škube
4-za studena HOROR, otáčky vyjíždějí samy nahoru-dolů asi ve vtéřinách(auto=siréna) pak se to asi po 2-3km uklidní do bodu 1. Na sněhu a ledu bych si s tím asi rozbil hubu. Bez plynu na 1st. jede v pohodě sám i 30km/h a sviňa nezpomalí.
Dotaz- má někdo zkušenost z čistěním EGR na 1,2/16v. Je nějaký atypický. Co by to mohlo ještě dělat ???
Můžete mi i případné obr. poslat na Email
Díky
Na diagnostice jsem byl - vše je prý "v normě".

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1433 sec,0.1115 z toho dotazů.