Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Průnik oleje do spalování |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Odpoj baterii od auta. Alespoň na několik minut. Nevím zcela určitě, ale měl jsi tam z přechozích jízd zaznamenaný "nějaký" provozní režim, který ŘJ korigovala. Je obecně známo, že po takovémhle vymazání předchozích nahraných dat z jízdy, se ŘJ překlopí do původního nastavení - z výroby nebo z čipování. Až baterii připojíš, tak to nech vrkladt asi minutu na volnoběh a pak auto pořádně projeď - vzhledem j jeho možnostem a stavu na silnicích. Všechny rychlosti vytáčej tak, aby při přeřazení na vyšší stupeň tam byl znát přebytek síly. Když tak dej pak zase vědět, zda to pomohlo či nikoliv. Většinou to skutečně nestabilní chod motoru a jeho výkyvy při normální jízdě srovná. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Zuki |
| ||
Host | Tak ten břiblblý AGR stojí asi prý 8.500Kč ! jestli ho koupím a neni to jim... Může ta potvora za studena vytáčet motor jak jsem psal ? Elektronika byla "vynulována" a nastavena při diagnostice včera. Co, když odpojím EGR nebo lambdu ? Za studena je s tím fakt sranda jed, na 2, noha z plynu a frčí to do mírneho kopce 30km/h. nevím jak bych na sněhu zastavil... | ||
| |||
Zuki |
| ||
Host | Tak EGR odmontován, vyčistěn.je na 99pr.funkční.je to prachsprostý elektroventil s kontrolou polohy.Nemá se na tom vlastě co zkazit a zaslepení je z konstrukčních důvodů poněkud problematické,Je to společné s oběhem vody.Který magor to vymyslel......Zítra bude nová váha, tak uvidím.Pořád to za studene samo vytáčí.ŘJ dostává asi od něčeho tepelně závislého špatné informace a pak to pořád dokola koriguje, až se to zahřeje.Může to být něco jiného než váha ? Olej i fridex drží.Má někdo někaký nápad ??? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nevím, jestli už nebylo řešeno, ale hlavně bych se zaměřil na systém volnoběhu (krokáč, klapka, nebo co tam je...) To by bylo úplně typický, jestli to bylo zas.aný od oleje a ještě k tomu s vodou, tak to po zamrznutí nemůže volnoběh rozumně regulovat, navíc skrz to jde studený vzduch, tak to jen tak nerozmrzne. Důkladně vyčistit, nic to nestojí akorát trochu práce... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Zuki |
| ||
Host | No to " za studena" je i teplota +15st v garáži. Tak zamrzlé není určitě nic. Krokáč byl čistěn, celkem chodí, nebyl při té příhodě zašpiněn-je mimo spalování. A to vytáčení řídí on - vystavuje a vystavuje..- dostává nějaké blbbé signály. | ||
| |||
Honza K. |
| ||
Host | Ještě bych zkontroloval snímač teploty chl.kapaliny. Odpojit konektor - změna? Nebo změřit ohmmetrem zastudena/zatepla (je to obyč.tepel. závislý odpor). No a ten krokáč a reset ŘJ (výmaz adaptačních hodnot). Čau, Honza K. | ||
| |||
Zuki |
| ||
Host | Problémy zvesela gradují. Váho to nebyla. Po výměně stejné. 2500Kč v....A včera večer další zhoršení. Motor začal škubat hlavně v nižších otáčkách, a to někdy opravdu dost.Brzdit motorem vlasně nejde, po cuknutí plynule zvýší sám otáčky. Právě jsem to odvezl do opravy, tak uvidím.....Má někdo někaký "nápad" ??? | ||
| |||
Zuki |
| ||
Host | Tak Corsa je už od úterka v servisu...Neví si s tím rady.Všechny čidal na diagnostice ukazují údaje v normě.Ve volnoběhu to má ale vysoké nestabilní otáčky a také je prý na volnoběh vysoký předstih a CO. Kontrolovali i rozvody atd. V sobotu to chtěli ještě jednou pořádně zkontrolovat. Tak zítra uvidím...Mám tu potvoru půl roku (dovoz německo), a to škubnutí při brzdění motorem se projevovalo od počátku, vlastně trochu za studena i to táhnutí motoru bez plynu. Poradí někdo ???? | ||
| |||
Zuki |
| ||
Host | Tak Corsa konečně jezdí. Po dvou tydnech laborování...Průnik oleje jednoznačně zaviněn "zhnitou" odvzdušňovací hadicí! Přitom znečitěné vše v sání a výfuku.Po koupení nové váhy - 2350Kč (olej údajně váhu ničí) nastaly neskonalé problémy - nestabilní chod a vysoké CO ve volnoběhu, taky trhavý chod při zátěži. Na diagnostice (Bosh KTS 500) ale vše v pořádku. Vše znovu čistěno, kontrolováno - šrt. klapka+potenciometr, EGR,lambda, snimače otáček, teploty, možné nasávání falešného vzduchu atd....Už i pokus zajištění nové ŘJ.Nakonec jsem rozebral starou váhu, totálně vyčístil. vrátil do motoru. A motor vztal z mrtvých !!! Po nastavéní šlape jak hodinky !!! Zhodnocení: - olej vše zanesl a rozhodil ŘJ - nová váha je vadná Dnes jdu váhu reklamovat, uvidím jak dopadnu. Doporučuji důrazně všem : zkontrolovat hadice odvzdušnění klik. hřídele a ventilů. Nejsou z materiálu který snáší působení ojeje a vysoké teploty - i originální. Soudruzi z GM asi někde udělali chybu..... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |