• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
EGR a kolísání otáček na volnoběh
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
1234
Saturday 28 January 2006 - 15:33:42 Citovat
Host
Má něco společnýho EGR ventil s volnoběžnými otáčkami?Dneska jsem od něj odpojil konektor,a jel se projet ujel sem asi 30km a zatim se otáčky drží.Předtim mi to točilo i 2000 na volnoběh,ale ted mi na palubce svítí oranžová výstraha.Nemůže se něco tímto zásahem něco poškodit,jestli by to fungovalo tak bych ten konektor měl stále odpojen??Dík.Motor 1,2,8V,94rok..
prtka
Saturday 28 January 2006 - 17:38:03 Citovat
Host
ty jsi vykuk no tak to by jsme tak udělali všichni když ti svítí kontrolka,tak ECU ti jede v nouzovém režimu a nevytočíš to víc ,jak 4500ot/min..EGR může mít vliv na volnoběh,ale ne přímo,to má krokáč...ale když je zasranéj EGR i krokáč,tak se problémy mísí..že ano...jedno s druhým
Anonymní
Sunday 29 January 2006 - 18:34:40 Citovat
Host
Jo máš pravdu,sice nemam otáčkoměr,ale jel jsem z kopce 150 a víc to nedalo,po zapojení 180 _s103 ....Ale jak to vyřešit,nemam peníze na servis,EGR,krokáč atd....
prtka
Monday 30 January 2006 - 04:33:49 Citovat
Host
No když nemáš peníze ,tak to jsi tu zprávně...to tu nemáme nikdo no ale když chci ušetřit,tak musím co....no pátrat...hledat v historii....tak jsem zahledal a vytáhl to z jinýho vlákna
1.Postup na vyčištění : krokový motorek volnoběhu
Za prvé jak popisoval qpc sundáme sání a vyčistíme prostor kolem klapy...nejlepší je carburatte cleaner..který se používá jako přísada do benzínu.Nejlepší je ho nálít do rozprašovače.
Postříkáme necháme působit a štetečkem umyjeme
Krokáč je přišroubovaný na sání dvěmi šrouby torx,myslím 25 nebo 20.Při demontáži vypneme klíček a vytáhneme jej.Odpojíme svorku od motorku a opatrně vytáhneme krokáč.Krokáč připojíme zpátky na kontakty,zastrčíme klíček a otočím...jehla musí vyjet a při vypnutí zajet.Opět vytáhneme klíček.Odpojíme konektor a postříkáme jehlu s pružinkou cleanerem..necháme působit..vememe štěteček a jehlu s pružinkou vyčistíme..postříkáme a opakujeme až se jehla svítí čistotou.Pak vyfoukáme vzduchem a prostříkneme WDčkem.Namontujeme spátky připojíme konektor..otočíme klíčkem až se rozsvítí kontrolky a vypneme a vytáhneme klíček...ještě jednou to zopakujeme a tím zrestartujeme krokáč...pak startujeme.
prtka
Monday 30 January 2006 - 04:41:12 Citovat
Host
Jo ještě jsem si uvědomil...já 1,2 8V nikdy neměl je to návod podle většiny krokáčů co má VeBe a Astra...snad to má tento motor stéjné

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2180 sec,0.1732 z toho dotazů.