Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega B X25XE V6 čidlo teploty |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Chroustal |
| ||
Host | Prosím o určení místa, kde se nachází čidlo teploty chladící kapaliny u motoru 2,5 V6. Jsem z nich nějaký zmetěný. Předem díky. Mimochodem super stránky. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je hezky orisek, melo by byt vzadu mezi hlavama, ale je tam pristup jak k penezum Hlavy jsou spojeny takovym mustkem a vedou z neho nejake hadice + tam jsou nasroubovany cidlo (nebo 2? uz jsem to dlouho nevidel). Pokud se sunda rozvadec sani, tak to bude docela pristupne, ale prace na .... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Chroustal |
| ||
Host | To vlastně musím sundat můstek sání a sběrné sací potrubí. A mělo by být vzadu jakoby pod krytem stěračů u podtlaků. To jsem teda zvědav na ten ,,skvělí přístup,, Zatim dík | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Dnes jsem na to koukal, a je teoreticka moznost se tam dostat bez sundani mustku sani. Ale mam velke pracky a nechtel jsem si je odrit, tak jsem to nezkousel. Stacilo mi, kdyz jsem tam nedavno lovil konektor pro snimac kliky Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Chroustal |
| ||
Host | Stejně musím vyměnit o-krožky pod můstkem a těsnění pod potrubím i těsněním pod víky ventilů, tak to udělám při jednom. Už si to holka zaslouží. Za ten rok co jí mám sem již nalítal přez 30,000 km. A to mě ještě bude čekat rozvoďák. Ale jinak pohoda. Musím zaklepat, vše funguje tak jak má. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Ja jsem to delal minuly rok, mel jsem dole i hlavy, ale myslel jsem si, ze to budu jeste brzo rozdelavat tak jsem tesneni na sani i vikach nechal puvodni a vsechno jsem to dukladne slepil silikonovym tmelem na motory. Akorat O krouzky jsem dal nove, ale ne od Opla za nekrestansky prachy ale obyc za 2kc/ks. Olej ani nekapne (a to predtim docela chcalo) a sani si nestezuje. Nevim jak ostatni, ale ja to budu uz vzdycky lepit (ocistit to jde po demontazi docela snadno, v tom hacek neni) Jo a jeste mi zbyly nove tesneni mezi hlavu a sani, to tam priste mozna dam. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No hlavně s tím silikonem opatrně a dávat ho tam po skromnu,už jsem viděl motor oddělanej kvůli silikonu.Ucpali se kanálky přidřel se. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Jj chce to nechat poradne zavadnout a pak to funguje v podstate jako guma a nikam se to netlaci. Hlavne to chce ten special na motory, ma uplne jiny vlastnosti nez obycejny. Kdyz ztuhne, tak je to pevny a hooodne pruzny. Taky vydrzi dost vysoke teploty. | ||
| |||
Vranoch |
| ||
Host | Trosku off-topic, ale zase ne tak moc. Nechtelo se mi zakladat nove vlakno. Kde je cidlo teploty motoru na X25TD. Nasel jsem dve na prave casti chladice (kdyz se koukam zepredu), ale to asi neni to co hledem. Poradite nekdo? | ||
| |||
Chroustal |
| ||
Host | Čidlo teploty u X25TD bude nejspíš také někde pod sacím potrubím v hlavě motoru, protože v potrubí je čidlo teploty plnícího vzduchu /ze spoda/ Kolega toto čidlo měnil a něco podobného jsem tam viděl. Tak to zkus tam. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |