Autor
|
Příspěvek
|
jaryn | Thursday 12 August 2004 - 22:14:13 | | |
No jede to asi jako 1.6 8V 4-bod neľ zatáhne turbo, po sepnutí turba (asi 2000) to jede líp. Mám to ve 3dv., nevim jak to pojede třeba v combi. Ale do města to bohatě stačí a na dálnici to jede v pohodě furt 160 (pokud silnice/díry dovolí Ale neni to na nějakou pruľnou-sviľnou-extra sportovní jízdu - to si musíme přiznat |
| |
|
riwal | Friday 13 August 2004 - 08:31:37 | | |
Kdyľ ty kamna rozkutálíą, tak díky vyąąímu krou»áku jedou, ale kdyľ potřebujeą akcelerovat třeba při předjíľdění, tak si devátej. Nechci nikomu hanit to jeho ani nápad, ale měl jsem benzíny a řek jsem si, ľe zkusím kamna - za 9 měsíců ąly do světa. Beňo je beňo, nafta patří do náklaďáku. |
| |
|
jaryn | Friday 13 August 2004 - 21:12:56 | | |
no to si povíme aľ bude benzín stát 35 korun |
| |
|
riwal | Monday 16 August 2004 - 07:18:26 | | |
No tak nafta bude stát 33,50 a co? |
| |
|
Pavel | Monday 16 August 2004 - 13:58:20 | | |
Mam 5 měsíců Astru G HB 1.6 16V 74kW, r.v.2001, najeto mela 94.000km, ted mam 108.000km, spotreba za posledni 3tis.km je 6.9 na N95, jezdim tak 25%město 50% mimo, 25% dalnice,jizda sviľná, ale s citem, stala mě 240.000,-Kč, sem maximalně spokojenej, klima je super věc, poruchu jsem na tom teda měl jednu - odeąel vstřikovací ventil 2. válce, oprava + nové svíčky 4.200,-Kč, vřele doporučuju Caravan bude podle mě jenom hlučnějąí od zadních kol, jinak tam rozdíl není, já ho chtěl taky, ale ľádnej sluąnej sem nesehnal |
| |
|
jaryn | Monday 16 August 2004 - 14:53:28 | | |
no nafta bude třeba stát 33,50, ale furt jí budeą potřebovat o 2litry na 100 míň |
| |
|
Petkar | Tuesday 17 August 2004 - 13:28:48 | | |
No, jsem majitel toho mrzaka:-) 1,6 8V a dokonce i v tom "nedoporučovanem" kombi, takľe muľu ti říct skutečné praktické zkuąenosti z cca 2 let provozu. Spotřeba za poslední rok a cca 16 000 km lehce nad 8 litru (8,08 l/100 km) v tom je cca 70% jizda na vzdalenost 10 km. V autě mám klimu, takľe posledních cca 4000 km se jezdilo střídavě se zapnutou klimou (manual). Tak si klidně udělej názor.:-)
Co se týče motoru, 75 koní je na kombik o pohotovostní hmotnosti 1250 kg dost málo. Neříkám, ľe se s tím nedá jezdit, ale prostě chce to víc. Dá se s tím jet při 4 lidech a plném kufru po dálnici cca 120 km/h kopec nekopec, ale to je asi vąe, jak v kopci sundáą nohu z plynu, skončil jsi:-).
Co se týče zrychlení z 0-100 neber ho jako běrnou minci, nebo» malokddy zrychlujeą z 0-100 km/h, větąinou jdeą z cca 60-70 do 110-130 km/h a tam na běľná česká auta budeą stačit (felicie, favorit...). Nic víc a nic míň. zapnutí klimy poznáą v jakékoliv rychlosti citelným (alespoň já jako řidič to cítím) trhnutím auta, ale ta ophoda stojí za to:-).
Výhodou verze 1,6 8V v kombiku jsou zadní kotoučové brzdy v základu, ale zase nemáą v základu ABS, na rozdíl od vyąąích verzí... |
| |
|
HUK | Wednesday 25 August 2004 - 15:49:57 | | |
No, tak vám vąem díky. Uľ jsem si udělal celkem jasno.. 1,6(1,8)16V combi Jen ji jeątě sehnat. Bazary v Německu jsou prý prázdný a u nás jich je taky jako ąafránu, těch co jsou koupený v ČR a nejlépe se serviskou. |
| |
|
riwal | Thursday 26 August 2004 - 07:25:47 | | |
Tak jdi do Vectry 1.8 16V X18XE - je v pohodě i s klimou, jede jako drak a pojiątění je stejný. Hlavně ne Vectru 1.6 nebo motor X18XE1. |
| |
|
HUK | Thursday 26 August 2004 - 09:24:57 | | |
A ty zkratky X18XE a X18XE1, to se pozná podle toho jestli je to 1,8 16V nebo 1,8i 16V ? (vyhledávám na Odkaz
Nevíą jestli není taky nějaký "zlomový rok" výroby? Jako třeba ľe nebrat starąí neľ 1998 apod.? |
| |
|
|