Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Oprava laku x Korekční tuľka |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Kubi |
| ||
Host | Ahoj vąichni, prosím podělte se semnou o zkuąenosti. Chtěl jsem se postarat o takové ty ąkrábance od kamínků atd. na mé milé astřičce a koupil jsem origoą korekční tuľku u opla. Jenľe tam jsou jen dvě tubičky (metalická barva a lak) a nikde není návod na pouľití - tzn. jestli se má poąkozený místo nějak speciálně oąetřit (odmastit a čím), ale hlavně jestli a jak dlouho se má barva nechat zaschnout před nanesením laku, případně po jaký době to unese myčku. Máte někdo zkuąenosti? Díky kubi | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | já taky nevěděl jak to mam udělat tak sem to normálně zamáznul barvou a asi za hodinu lakem a bylo (neodmaą»oval sem to), mam to asi čtvrt roku a zatim to drľí.... | ||
| |||
xBoletus |
| ||
Host | korekcni tuzce se vyhni, nech si to radsi spravit u autolakyrnika. mam barvu champagne, a u opla jsem taky koupil tuzku, dali mi to presne na moji barvu, ale stejne to nesouhlasi. U autolakyrnika mi ukazal jeste ze na moji barvu jsou nejmene 4 odstiny,kdezto u opela maji pouze ten 1 odstin, a pak namichal barvu presne na auto, zakytoval, zasplich a neni nic poznat. Mel jsem skrabanec na zadnim narazniku cca 40cm, oprava cca 400,- se vsim vsudy. A neni vubec poznat, ze by tam neco bylo. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | to je furt dokola...nikdo tady neopravuje 40cm rejpance ale ďupky od kamínků... | ||
| |||
Kubi |
| ||
Host | Díky. Udělám kompromis Zkusím to na těch nejmenąích ďubkách a uvidím jestli je to vidět nebo a pak kdyľtak zkusím jeden ąkrábaneček. Kaľdopádně díky Kubi | ||
| |||
xBoletus |
| ||
Host | To co jsem napsal plati samozrejme i na dupky od kaminku. Ten 40 cm skrabanec byl jako priklad. Byli mi opraveny i dupky od kaminku. Zakytovany a prelakovany. Dneska kdyz se na to podivam tak tam neni vubec nic poznat. Mam na aute i opravovany dupky korekcni tuzkou, to od predchoziho majitele, a uprimne vypada to desne, jina barva, dirka tam stejne zustala, takze pro me je volba jednoznacna. Autolakyrnik. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Souhlas s Klubo a s xBoletus. Já mám na VéBé zelenou metlu a kdyľ jsem si ji chtěl nechat namíchat podle kódu, tak stejně jsme museli k autu se vzorníkem-pod jedním kódem 3 odstíny.Na tuľku okamľitě zapoměň.Já jsem za ni taky vyhodi zbytečně prachy-hodí se tak akorát na opravy prahů-zespodu. Záleľí na tom, jak dlouhý ąkrábanec tam máą, jak je ąiroký a hluboký. Pokud je moc jedno i od druhého, tak drobnou stěrkou a velmi jemným kitem zatmelit - nejlepąí je opět kit od Standoxu-malá pixla cena do 60ti Kč. Pak přebrousit nejjemnějąím smirkem na mokro -zrnitost 1500-2000. Voda na mokření je dobrá, pokud obsahuje trochu mýdla(ne saponát). Někdy se nemusí ani dávat stříkací tmel. Kaľdopádně pak odmastit a na sichý povrch modelářskou fixírkou (Airbrush-Paintbrush) nastříknout novou barvu a pokud má barva jeątě vrchní lak, tak nečekat ani tu hodinu, ale jen aby nová barva zavadla a hned stříkat. Obě se lépe spojí - Viděl jsem metlu, kde se vrchní lak po průjezdu myčkou loupal. Původní starý lak okolo ąkrábance se musí také mírně 2000covkou zdrsnit (ale jemně a malinko) a na toto zdrsnění také nastříknout novou barvu-ale nikoliv po celém zdrsněném povrchu-jen tak k okrajům. Zbylý zdrsněný povrch se pak musí po zaschnutí nové barvy rozleątit - ideální je naąe Tempo, ale lakýrové ho nemají rádi, protoľe ten starý lak mapustí politůrou tak dokonale, ľe je pak problém jej odmastit a přestříknout při daląí případné opravě. V létě je akrylátová barva od Standoxu plně zaschlá a vytvrzená jiľ za dva dny a můľeą s ní do myčky. Na omak je zaschlá někdy i po hodině! (Lak je s tvrdidlem). V zimě to můľe zcela jistě dotvrdnout aľ za týden-ale nevím přesně, nemám zkuąenost. Hodně zdaru. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Libor |
| ||
Host | Dvě tubičky jsou fakt hnus. při koupi auta jsem to měl v kastliku, a je s tim sra*em opravováno na autě zapla» za to, jenom jedno mistecko. Nechutně rozdílné. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | já ma černou metlu a opravený ďupky na kapotě těma tubičkama od opla a je to určitě lepąí neľ tam nechat svítit pozink. Lakovat kapotu kvůli ďubkám je podle mě snobský | ||
| |||
dada |
| ||
Host | brácha hahaha, opravil bleděmodrou metlu na escortu hihihi kladívkovým hameritem......hehehe ale drľelo to.... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |