• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
chlasta vodu z chladica
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Henry
Monday 29 May 2006 - 18:33:51 Citovat
Host
2 JOB:

Ak je to nebezpecne, tak radsej nie. Aby som to odskusal, musel by som nabehat aspon 300-500km. Nejde to viecko nejak otestovat? Ako vlastne funguje.

Mal si problem, ze ti prepustalo tesnenie k radiatoru kurenia. Mal si aj mokro v interieri a bolo to jedno ci je kurenie zapnute ?
Henry
Monday 29 May 2006 - 22:19:04 Citovat
Host
No kua, teraz mi to az svitlo Ked som po jazde otvoril viecko expanzky, NIC nezafucalo. ZIADEN unik tlaku. Makke hadice. A to som po otvoreni expanzky videl pekne odparovat vodu

Prehladal som forum. Ti, ktori mali unik tlaku cez viecko, mali aj zvonku mokru expanzku. Ja nie. Kua, asi sa na to vys....

Inac, pamatam si, ze ked som niekedy v zime zapinal kurenie, citil som chvilu taky cudny vhky vzduch.

[ Upraveno Monday 29 May 2006 - 22:23:37 ]
JOB
Monday 29 May 2006 - 22:31:05 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jestli se ti nenatlakuje okruh tak to někde utíká a dřív se to hřeje. Zkus nejdřív to víčko a pak to topení.U OA mě na dirku v topení pomohlo takový to ... co se přidává do chladící kapaliny ale už netuším jak se to jmenuje.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Yper
Tuesday 30 May 2006 - 07:44:27 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Henry:
Máš prostě někde netěsnost v chladícím okruhu.
To, že někdo má netěsné víčko, ještě neznamená, že musí mít nutně mokré okolí nádržky.To je spíš příčinou špatného chlazení - špatné funkce chladiče, kdy dojde k přetlakování okruhu a prudkému uvolnění přes ono víčko, které funguje jako pojišťovací ventil.
Každopádně když ti stoupla hladina v expanzce, tak je to netěsnost. Víčko zkus zadělat tím igelitem. Pokud nejedeš daleko a budeš sledovat teplotu motoru, aby nelezla příliš vysoko, tak se nic neděje. V okamžiku, když motor zahřeješ, tak zastav a zkus povolit víčko utěsněné tím silným igelitem. Musíš ale pomalu. Předtím zkus také kontrolu natlačení hadic. Budou-li tvrdé, pak víčko povoluj pomalu, aby voda nezačala prudce vřít v důsledku snížení tlaku a současně máš jistotu, že to asi dělá ono víčko.
Když se dělá zkouška těsnosti chl. okruhu, tak se tlakuje na nějakou 1,0 atm (bar) a sleduje se, zda drží tlak.
Stačí na to obyčejné jiné víčko a manometr (třeba na foukání kol), s ventilkem od kola a hustilka.
Kdyby to nakonec nebylo to víčko, tak to může být radiátor pro výhřev kabiny - ten je dost skrytý a jen tak se nepozná že teče. Snad jen podle koberců na podlaze u řidiče nebo u spolujezdce - bude mokrá podlaha odspodu - musíš nadzdvihnout koberec.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Henry
Tuesday 30 May 2006 - 22:15:00 Citovat
Host
No opelmajstri, vdaka za vsetky rady a napady!

Ten igelit bol asi dobry napad, dnes som s nim jazdil a ako prve som si vsimol, ze mi akosi rychlejsie nastupala teplota motora na 90. A aj po ~5km jazde som mal uz na omak tvrdsie hadice.
Hladina trochu stupla, ale asi len o 5mm. Pri uvolnovani viecka kratko zasycalo. S igelitom mienim behat dalej... aj tak je chladno Po viacnasobnom uisteni sa, ze je to viecko na hov ma caka zaujimava zhanka po nahrade

Pre pobavenie, okrem igelitu ma napadlo do expanzky nakvapkat zo 10 kvapiek mentolovej silice ?lola (pouzivanej na aromaterapiu), reku ze ak tecie kurenie, jasne to v aute zacitim.
Legend
Wednesday 31 May 2006 - 07:37:21 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Ještě by se dalo zkusit vypojit hadice z topení a propojit je na tvrdo malou trubičkou. Tím by se vyloučilo že to je způsobeno topením.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Yper
Wednesday 31 May 2006 - 08:35:47 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Henri: - s tou silicí je to výborný nápad a možná poslouží i spoustě dalších! _;
Přeju ti, aby to skutečně bylo jen to víčko, ale podle toho nárůstu teploty, tvrdosti hadic a syčení při uvolňování, to vypadá, že by to mohl být jen tenhle problém!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1439 sec,0.1076 z toho dotazů.