Autor
|
Příspěvek
|
skupina | Saturday 21 May 2005 - 10:38:02 | | |
| |
|
Effe | Saturday 21 May 2005 - 10:47:20 | | |
to poskakování nemusí být důvodem ąpatného EGR ventilu,já to bohuľel pozoruju u své 1,416V taky,ale důvod neznám.Moľná starý palivový filtr.O tom EGR ventilu se tady v různých debatách dozvíą dost,ale v podstatě slouľí pro přívod části spalin zpět do sání.Je to určitě nejčastějąí Opel téma |
| |
|
dada | Saturday 21 May 2005 - 21:24:50 | | |
EGR přepouątí část výfukových zplodin zpět do sání čímľ se sníľí emise....nevím přesně čeho ale u nás se to neměří. K přepoątění dochází tuąím kdyľ je motor nezatíľený. Kdyľ se začne ventil zadírat tak přepoątí dýl a pozdě otvírá a pak místo čisté směsi dostane motor sračky z výfuku a cuká. Kontrolka se rozsvítí aľ kdyľ se pose.. víc. Já ho zaslepil, vymyl a promazal. Jak psal NIO točit točit točit. Teď to běhá v pohodě a necuká. |
| |
|
Effe | Sunday 22 May 2005 - 11:32:01 | | |
Co tím myslel točit,točit,točit? |
| |
|
dada | Sunday 22 May 2005 - 22:16:02 | | |
kdyľ ten ventil vyndáą tak od spodu je takový čudlík, to je přímo ten ventilek, vymyjeą dutinu benzínem, namaľeą a ventilem točíą čímľ se promázne futro a začne běhat. Já si do něj vyřízl dráľku na ąroubovák. Pak to zaslepíą a pohoda. Nový zlevnil z 5 tis na 3 a půl |
| |
|
MC243 | Monday 23 May 2005 - 19:49:47 | | |
Co říkáte na tohle? Odkaz |
| |
|
Effe | Monday 23 May 2005 - 20:43:52 | | |
A ten pístek vytáhneą jak(připojením 12V )?Jestli má ten EGR číslo 5851035 tak je teď u Opla za 2610,- Nevíte jaké číslo má to těsnění pod ten ventil? |
| |
|
dada | Tuesday 24 May 2005 - 21:56:07 | | |
mám ten pístek zamačkávací, zalézá dovnitř tak o půl aľ jeden mm |
| |
|
Anonymní | Thursday 26 May 2005 - 17:23:46 | | |
co mám zaslepit u EGr ventilu ten pruľící ventilek nebo tu komůrku |
| |
|
pr»ka | Thursday 26 May 2005 - 20:36:27 | | |
představ se a odpovím ti jsem hold takovéj |
| |
|
|