Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
SKŘÍNKA ZAPALOVÁNÍ |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
ttoommaass |
| ||
Host | Jo, to je ono. Ten bazmek je zvrchu na vlozce. Aby to spravne fungovalo, musi to spravne zapadnout. Ale to uz jsem psal vyse. V orisku je pruzina, ktera vystrkava ten bazmek, kdyz to neni uplne zapadle (spojuje to cervik), tak pruzina spravne nevraci, bazmek vymele orisek a blbne zamykani volantu. Ja jsem si s tim uzil sve: "garazmistr" to zkurvil a v Oplu me to za cca 500,- pak opravovali. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | ttoommaass napsal ... Jo, to je ono. Ten bazmek je zvrchu na vlozce. Aby to spravne fungovalo, musi to spravne zapadnout. Ale to uz jsem psal vyse. V orisku je pruzina, ktera vystrkava ten bazmek, kdyz to neni uplne zapadle (spojuje to cervik), tak pruzina spravne nevraci, bazmek vymele orisek a blbne zamykani volantu. Ja jsem si s tim uzil sve: "garazmistr" to zkurvil a v Oplu me to za cca 500,- pak opravovali. Mám tomu rozumět tak že ti podle Carpassu dali novou vložku spínací skříňky a klíč byl stejnej nebo jinej než byl původní ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
martin |
| ||
Host | Tak to je super ..konecne nejaká poradna rada .Já to skusim nejdriv trochu promazat tim olejem a pak to kdyz tak rozeberu.Dekuju vsem zucastnenym. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JOB napsal ... ttoommaass napsal ... Jo, to je ono. Ten bazmek je zvrchu na vlozce. Aby to spravne fungovalo, musi to spravne zapadnout. Ale to uz jsem psal vyse. V orisku je pruzina, ktera vystrkava ten bazmek, kdyz to neni uplne zapadle (spojuje to cervik), tak pruzina spravne nevraci, bazmek vymele orisek a blbne zamykani volantu. Ja jsem si s tim uzil sve: "garazmistr" to zkurvil a v Oplu me to za cca 500,- pak opravovali. Mám tomu rozumět tak že ti podle Carpassu dali novou vložku spínací skříňky a klíč byl stejnej nebo jinej než byl původní ? Spínačku si můžeš doma sám předělat na svůj klíč za pár minut, jen se vymění a dobrousí planžety. Když se zámek seká, tak už je to vevnitř vyběhané a taky stačí dobrousit planžety podle toho vnitřního válcovitého "bazmeku" do kterého se strká klíč. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
PN |
| ||
Host | Zdar chlapi Uz jsem o tom psal asi pred rokem. Na VA mi obcas drhla spinacka, stacilo s klickem zacukat a vse bylo v poradku, az jsem nakonec pred obchodakem nenastartoval - vybrouseny planzetky v zamku. Odvrtaval jsem to na parkovisti - zamek je na volantu prichycen striznou matici - utahne se a utrhne, takze nejde povolit. Takze pokud se to obcas seka doporucuji rozebrat doma v klidu a vyhazet planzety, ktere jsou moc obrousene. Je to tu nekde popsane. | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | Nebyt jednoho pejskare, co sel v noci se psem, tak jsem nemel ani co vymenovat, nicmene se mi nekdo vloupal do auta, tak ze nejakou planzetou vylomil zamky, jsou tam jen takovy maly mosazny(nebo z ceho to je) stavytka (po case se take obrusuji - jako klic a pak to dela taky neplechu). takze mi znicil zamek ve dverik a zamek od spinacky stihl jen majzlikem rozsekat. k veci: cely zamek se da pekne vyndat pokud mate originalni klic k zamku, staci zasunout do zamku a zespoda je takova dirka, do ty se strci odpovidajici valecek a zatlaci se takovy trn, ktery drzi vlastni zamek v zapalovani, po te jde cely zamek vysunout a vse pekne promazat vetsinou take odchazi prvni stavitko, je na nej nejvetsi napor pri zastrkovani klicku a muze se stat, ze i pres zasunuty klicek muze "trcet" ze zamku (casti ktera se otaci) a brani bezdrhnoucimu otaceni klickem, muze take zapricinit zaseknuti v nejake poloze. na vrakaci jsem sehnal asi za 1100 celou sadu zamku i se 2 klicema, takze jsem vymenoval uplne vsechny zamky /stejne pouzivam klic akorat k nastartovani tak ani nevim proc jsem je vsechny menil/ nicmene jsem koupil zamky ze sedana a ja mam kombika, takze v 5. dverich jsem prehazel stavitka a vse je v pohode, vse jako origos _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Host name |
| ||
Host | Klidek, uz se to tu řešilo, v mnoha a většině případech to stačí promazat. Mě to dělalo tak AG X16XEL a vzal jsem WDčko a utopil to v něm a klídek od té doby!!!Přijde mi že se tady nechodí od lesa kolikrát. Když ti třeba klepe motor tak lidi ti hned tady poradí že to je vadné čerpadlo a já nevím co a v servisu zjistili že tam jen mám málo oleje Takže není rada jako rada a nejlepší je vždy zkontrolovat to nejmenší a jít na to tou nejjednodušší cestou!Všem Oplistům zdar!!!:) | ||
| |||
Wally |
| ||
Host | Zrovna včera večer jsem to řešil na Corse, vystříkal WDčkem, bohužel ten šedej bazmek se nechce vysunovat dál. A té malé dírky jsem se asi nevšimnul (nebo to má Corsa jinak), takže to budu muset rozdělat znova, jestli se mi ten zámek podaří vyndat. Neměl byste někdo fotku, jak ten zámek přesně vysunout? | ||
| |||
Malda |
| ||
Host | Tak jsem zkusil proèistit zámek zapalování WDèkem a døív to trochu drhlo, ted s klíèkem neotoèím vùbec Mùžete mi nìkdo dát podrobný návod jak vyndat zámek ? Nìjak se mi to nedaøí. Díky za radu... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Malda napsal ... Tak jsem zkusil proèistit zámek zapalování WDèkem a døív to trochu drhlo, ted s klíèkem neotoèím vùbec Mùžete mi nìkdo dát podrobný návod jak vyndat zámek ? Nìjak se mi to nedaøí. Díky za radu... Je to celkem rychlé... Musíš odkrytovat plasty okolo sloupku volantu, stáhneš ze spínačky čtečku imobilizéru a při pohledu ve směru jízdy uvidíš na tom hliníkovém odlitku, ve kterém je zasunuta spínačka, takovou asi 3mm tlustou dirku. Vezmeš si imbus 3mm (nebo nějaký který se vejde), strčíš klíček do zapalování a otočíš do půlky dráhy mezi polohu 0 a 1, je tam vyznačená ryska a pak už stačí strčit imbus do té dirky co nejhlouběji, zmáznout směrem dolů takovou západku a spínačka se dá vytáhnout ven. Kdyby to nešlo zamáčknout, tak stačí trochu kroutit klíčkem zestrany nastranu a ono to zaskočí. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |