Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Sběrné potrubí , litinové parohy , praskliny , řešení , svařování litiny , kontakty , ceny nd , atd. |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Zdenda |
| ||
Host | Zdar Opláci, zjistil jsem že mám prasklé sběrné výfukové potrubí, o koupi nového potrubí nelze ani uvažovat, protože to potrubí je v celku i s katalyzátorem - motor (Z18XE) to by byl ranec. Tak se chci zeptat jestli nevíte zda to jde zavařit COčkem. Prasklina je v dobře přístupném místě, tudiž by to šlo zavařit přímo na voze, a tak se ptám co vše se musí krom baterie při svařování odpojit, aby nedošlo ke zničení elektroniky a jestli nevíte o někom z Ostravy nebo okolí, kdo by to byl schopen zavařit. [ Upraveno Tuesday 06 November 2007 - 22:20:24 ] | ||
| |||
Zdenda |
| ||
Host | Chlapi opravdu nikdo nevíte čím by se to dalo zavařit??? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Možná ti nikdo neodpověděl proto, protože zaměňuješ dva pojmy. 1 - pokud hovoříš o sběrném potrubí, tak to jsou vlastně litinové svody z hlavy motoru - ty COčkem zavařit nejdou. Tyhle litinové svody se spojují do jedné příruby. 2 - na litinové svody je už pak napojeno ocelové vedení ke katalyzátoru, který bývá jeho součástí. Také je na něm někde objímka pro našroubování "lambda sondy" a tohle potrubí demontovat jde. Jde odšroubovat od těch litinových svodů a pak od prvního dílu tlumiče - za katalyzátorem. Myslím si, že jsi měl na mysli právě tuhle část. Někdo Ti řekne, že vařit na něm jde a nic se neděje a druhý Ti řekne abys to demontoval a vše odpojil. Každopádně při vaření elektřinou přímo na autě riskuješ poškození elektroniky auta. Záleží na štěstí! Já se řídím Murphyho pravidlem, že u mne platí: ..co se pokazit může, to se taky pokazí! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Zdenda |
| ||
Host | Ano mám na mysli lítinové svody od hlavy. Nevíš čím by se to dalo zavařit, když to COčkem nejde? Druhý dotaz - co vše musím odpojit abych nezničil elektroniku v autě. Dík za odpovědi. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Tak bohuzel Zdenda ma pravdu Z18XE ma svody s katalyzatorem dohromady novy stojej cca 25 tis. na vedeni je pak uz jen vlnovec (to teda Adam neco vymyslel __; ) Takze nejlepsi bude bud vrakac nebo pokud to chces zkusit varit tak je sundej uplne tzn. od motoru a od potrubi a varte to mimo auto. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
macil |
| ||
Host | Zdenda napsal ... Ano mám na mysli lítinové svody od hlavy. Nevíš čím by se to dalo zavařit, když to COčkem nejde? Druhý dotaz - co vše musím odpojit abych nezničil elektroniku v autě. Dík za odpovědi. Liatina musí ísť pri varení do pece, takže bez demontáže to nepôjde. | ||
| |||
radek28 |
| ||
Host | vyndat a vybrouit prasklinu pak nechat zavařit litinou a velmi pomalu chladnout nejlépe obalit vatou izolační.myslím,že by to měl dělat někdo kdo s tím přijde do styku denně | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | radek28 napsal ... vyndat a vybrouit prasklinu pak nechat zavařit litinou a velmi pomalu chladnout nejlépe obalit vatou izolační.myslím,že by to měl dělat někdo kdo s tím přijde do styku denně ..přesně tak,musí to chladnout pomalu,většinou se to dopéká v peci,ideálně někde,kde s tim pracujou,já to dával do Poldi kladno(načerno) Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Zdenda |
| ||
Host | Díky chlapi za rady, s tou cenou 25000 jste mne moc nepotěšili. Každopádně já to vařit nebudu, ale musím někoho sehnat kdo by to byl schopen zavařit. Nevíte o někom z okolí Ostravy? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Zdenda napsal ... Díky chlapi za rady, s tou cenou 25000 jste mne moc nepotěšili. Každopádně já to vařit nebudu, ale musím někoho sehnat kdo by to byl schopen zavařit. Nevíte o někom z okolí Ostravy? Zkus se poptat po nějaké svářečské škole.Když ti to nezavaří tam, tak ti dají určitě tip. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 | |