Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zafira - jakou koupit |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
bob |
| ||
Host | Nazdar oplaci, vlastním F astru a pøemýšlím o koupi Zafiry. Chtìl jsem se zeptat na dojmy s auta a jaký motor? Pøemýšlim o 1,8 16V. Jak je to s poruchovostí a s náhradními díly. [ Upraveno Thursday 04 January 2007 - 21:56:08 ] | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Tak bobe muzu ti predat jen muj vlastni nazor pokud bych Zafiru kupoval. 1.8 bych hledal jako minimum spis vetsi motor a pokud bys chtel tu 1.8 (kvuli ruceni) tak shanej radsi starsi model motoru a to X18XE protoze ten je min poruchovej nez X18XE1. Nebo snad jedine novejsi Z18XE. U X18XE1 muzou byt problemy s ECU (=vymena za novou nebo oprava by Dallas) ale podle katalogu se do Zafir X18XE ani nedavali takze bych hledal X20XEV nebo diesel X20DTL to sou lepsi motory nez X18XE1. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Henry |
| ||
Host | Mam Zirafu pol druha roka a keby som mal kupovat dalsie, som na 90% isty, ze ju kupim znova, ale radsej nejaky novsi diesel, 1,9 CDTi... | ||
| |||
Hombre |
| ||
Host | Divil bych se, kdyby si se na toto tema neozval Henry _; Kazdopadne Zafiru doporucuju, max spokojenost mam 2,0dti.Do "dtl" bych nesel,ten motor je moc slaby na 2t auto.Moje dalsi auto bude na 100% zase Zirafa,samozdrejme novejsi model. ?lola | ||
| |||
biL |
| ||
Host | X20DTL - je slabej motor, Když chceš někomu ujet a nesedíš v autě sám, tak to chce alespoň DTi..... 100 HP. Věř mi mam ten slabší a to nejsem žádnej závodník. | ||
| |||
IJK |
| ||
Host | bob napsal ... Premýšlim o 1,8 16V. Jak je to s poruchovostí a s náhradními díly. Priznejme si, ze motory v prvni generaci Zafiry za moc nestaly, viz predchozi prispevky. Pomerne caste jsou i stiznosti na velkou spotrebu oleje, jak u benzinu tak u ropy. Pomerne dost problematicky byl ale i ten motor co mas v Astre , tez si spousty lidi stezovalo na spotrebu oleje, na rozdil od 1,6 osmiventilu, ktery byl skoro nesmrtelny. Zafira B je v motorech dal spis o dve generace, s vyjimkou dobre ale relativne slabe 1.6 twinport (77kW) jsou pouzitelne vsechny. Ropaci 1.9 common rail jsou nesrovnatelne lepsi nez puvodni dvoulitry, z benzinu nova 1.8/16V 103kW je taky velmi dobra volba. Ale pokud uvazujes o ojetine, na Bckovou radu bys musel jeste tak 2 roky pockat, zatim se v bazarech objevuji jen vyjimecne. Prechod z Astry bude v pohode, filozofie a ovladani podobne, variabilita pochopitelne jeste lepsi. Zklamani te muze cekat pouze ze zavazadloveho prostoru - sice je vetsi, ale ac se to pri sirce Zafiry nechce verit, je nezanedbatelne uzsi! Treba skrin 100x60x150 co se do Astry F v kombiku pri slozenych sedackach v pohode vesla do Zafiry nenarves ( | ||
| |||
Hombre |
| ||
Host | Jak pise "IJK" pomerne caste jsou i stiznosti na spotrebu oleje.Presne toho jsem se obaval pri koupi Zirafy,ale musim konstatovat, ze spotreba oleje u meho motoru 2.0 dti je 0.5l na 10 000km a to mam nalitano 165 000 km.Takze vyjimka potvrzuje pravidlo.Zajimalo by me, jak je na tom Henry a bil!!!A co dalsi majitele Zirafy!!!!To jsme tu fakt jen tri!!!???Majitele fsech Ziraf spojte se a ozvete se!!!Jeste se chci podelit o sve zkusenosti, co se tyce volby mezi VANy.Mel jsem jasno, chci rodinny VAN!Projizdel jsem Picasso,Scenic,Premacy,Turan a Zafiru. Picasso a Scenic jsou detske hracky, sice za lepsi cenu, ale onicem.Premacy neni zas tak spatne, ale japonce nemusim i kdyz to jsou kvalitni auta(jen muj nazor).Turan bylo hodne dobre auto,ale cena teto ojetiny me odradila.No a po projizdce Zirafy bylo jasno.Je to auto pro zodpovedneho otce rodiny a nadruhou stranu, kdyz je otec v aute sam, sila motoru a kvalita podvozku mu pripomene jeho 18 leta v podobe vyhonenych GTicek ze zapadu, jak si uzival zivota a neboji se Zirafe slapnout po krku | ||
| |||
Henry |
| ||
Host | Ja dolievam tak od 1 do 1,5l na interval vymeny 15.000km. Mam dost nabehane, cez 200tkm. Cim motoru viac slapem na krk, tym viac spapa oleja. To plati aj pri castych studenych jazdach v meste. | ||
| |||
Fireball |
| ||
Host | Mám Zafiru 1,6 2001, vzhledem k tomu, že nejsem žádný závodník, považuju tento motor za dostaèující. S olejem zatím problém není, spotøeba lehce nad 8l a je v tom hodnì mìsta. Co se týèe užitných vlastností, jsem maximálnì spokojen, jízdní vlastnosti v pohodì (jen loni cestou na hory bych na posledních pár km stoupání do Madesima bìhem snìhové vánice uvítal 4x4 ), variabilita pro rodinné použití solidní. Co mne ponìkud štve, jsou obèasné poruchy - škrtící klapka, zapalovací lišta, EGR ventil, èerpadlo posilovaèe øízení, èidlo ABS v LP náboji (zatím jsem neøešil) a nyní novì nesvítí poèítadlo km. No a obèas nìjaká žárovka. Nevím, jestli mám smùlu, ale u Astry F, ani u Formana tolik poruch nebylo. | ||
| |||
biL |
| ||
Host | Se spotřebou oleje nemám nejmenší problém Od výměny k výměně doleju tak 0,1 litru a to bych se na to moh klidně i vyprdnout, páč je to vždycky tak 3 tejdny před tím, než jedu na výměnu. Akorát mně štve hláška palubního počítače, tak mu tam tu deci chrstnu a je klid. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |