Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prosím o radu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Rychardos |
| ||
Host | čau příznivci Vectry B, mám 2,0 16V r.v.1996 najeto cca 200000 a problém spočívá v tom, ľe kdyľ můj mazánek deląí dobu stojí tak po cca 5 km jízdy a zahřátem motoru mi motor za jízdy ąkubne, jako by do vstřikování na okamľik neąel benzín, a roľne se kontrolka porucha elektroniky motoru a motor nemá potřebný výkon a nemůľu ho vytočit více jak 4500ot/min,řeąím to tak, ľe po krátké době jízdy během provozu vypnu klíček pak nastartuju a uľ to nedělá a motor je v normálním reľimu. Tak co vy na to? Má někdo podobný problém, popřípadě ví, jak ho vyřeąit? Dík | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Nepią do titulku :"Prosím o radu". To to tady jednou bude samé "prosím o radu" a jeden se ukliká neľ najde co ho zajímá. Jinak k tvému problému: já jsem měl problém s divným chováním motoru po deląím stání taky, jen to bylo za studena při startování. Vąechny příznaky mě vedly ke stejným závěrům jako tebe. Nakonec to ale byla zatracená kombinace vąeho moľného. Čerpadlo ani střiky to ale nebyly, takľe i tobě radím, ber je jako poslední moľnost. Proąel jsem lambádu, otřesák, svíčky, snímač kliky a vačky, vąechny ty podtlaky (co sajou faleąný vzduch), kabely ke svíčkám (pokud ve tmě také vidíą v motoru barevnou hudbu je to jasné) - prostě si nech vyjet kódy závad a aľ je odstraníą, moľná bude po problému. Jestli ale trváą na tlaku benzínu, tak aľ to zas bude blbnout, zmáčkni kleątěma vratku benzínu od vstřiků. Pozoruj chování motoru. Kdyľ hned zdechne, tak tlak nízký není. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | tipuju cidlo otacek kliky (cas od casu odejde). To ze se rozsviti kontrolka naznacuje, ze RJ presla do nouzovyho rezimu, ktery nedovoluje vytacet nad 4.5k | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Souhlas s Libem, závada čidla kliky bývá teplotně závislá a pak se to tak chová, nedávno sem tím proąel. Diagnostiku a pak se uvidí. | ||
| |||
Kulich |
| ||
Host | Souhlas s Libem i Riwalem.. taky jsem tím proąel. Diagnostika a výměna u Srby za sranda cenu 3.800,- i s prací &| , ale teď uľ zase jezdí a o té ľluté mrąe ani nevím , jen kdyľ startuju ( nutno zaklepat »uk, »uk ) | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | cidlo kliky nebo vacky | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Rychardos195.250.139.226 napsal ... čau příznivci Vectry B, mám 2,0 16V r.v.1996 najeto cca 200000 a problém spočívá v tom, ľe kdyľ můj mazánek deląí dobu stojí tak po cca 5 km jízdy a zahřátem motoru mi motor za jízdy ąkubne, jako by do vstřikování na okamľik neąel benzín, a roľne se kontrolka porucha elektroniky motoru a motor nemá potřebný výkon a nemůľu ho vytočit více jak 4500ot/min,řeąím to tak, ľe po krátké době jízdy během provozu vypnu klíček pak nastartuju a uľ to nedělá a motor je v normálním reľimu. Tak co vy na to? Má někdo podobný problém, popřípadě ví, jak ho vyřeąit? Dík | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Anonymous: ... čéče nepovídej, to jsem ani já nevěděl. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||