Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
výměna termostatu |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Tomash |
| ||
Host | předně díky Yperovi za foto vypadá to, ľe se potvrdila "teorie netěsnosti termostatu" - jestliľe se motor nehřeje, nemusí být vadný termostat (vloľka), ale můľe to být netěsností termostatu ve velkém okruhu. To Yper: já jsem to vypouątěl zvednutím auta na straně řidiče na hever, abych se dostal pod ten chladič, při vypouątění jsem to zase spustil, aby bylo auto v rovině. Jinak, mě se motor (x20dtl) po výměně termostatu (celý i s odlitke) chová hodně podobně, ale teplota mi vyleze víc, aľ na takových 88°C. Moľná je to tou těsností - jestliľe je sedlo vymačkané, zřejmě se i posune teplota otvírání, a proto ti to i drľí na niľąí teplotě. Jeątě pokud by někdo měnil kapalinu, kdyľ jsem ji vypustil podle Etzolda, jeątě jsem pak ohnul "slabou hadici" na výstupu z bloku motoru a dost toho jeątě vyteklo. Tam je asi nejniľąí místo motoru, ale vypustit celých 7,2l je asi jenom toerie. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Neřekl bych, ľe je tam skutečně těch 7,2 l. Moľná je tohle mnoľství jen u benzíňáků. U ropáčků to bude jinak - čert ví. Já jsem ale také měnil celý kus (těleso) můľe to být odchylkami v přenosu na budík v přístrojovce nebo i samotným čidlem. Fakt je ten, ľe teď mám teplotu zcela jistě o 15 C vyąąí, neľ jsem měl. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] | |